اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رمضان ماه به معراج رفتن انسان‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رمضان، ماه معراج رفتن انسان است و لازمه معراج رفتن خودداری از هر آن چیزی است که انسان را از عروج باز می‌دارد.

رمضان ماه به معراج رفتن انسان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در گردهمایی بسیجیان شهرستان اردل اظهار داشت: از ماه مبارک رمضان کمتر از پنج روز مانده است که باید در این مدت کوتاه باقی‌مانده نهایت استفاده را برد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه خودداری از خوردن و آشامیدن نیست بلکه ماه تقویت جامع و فراهم کردن زمینه قرب الهی و رستگاری اخروی است.

نکونام بیان داشت: پرورش انسانیت به معنای جامع کلمه آن است، که انسان  به معراج برود و عروج انسانی شکل بگیرد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه معراج رفتن انسان است و لازمه معراج رفتن این است که هر آنچه ما را از عروج باز می‌دارد، از انجام آن خودداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت کوتاه باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان باید با خلوص بیشتری در مسیر فراهم کردن زمینه رستگاری حرکت کنیم.

وی ادامه داد: رمضان فرصت مناسبی برای توبه و مغفرت الهی است و افرادی که تا امروز نتوانسته‌اند از این فرصت به درستی استفاده کنند باید با بهره‌گیری از اندک فرصت باقی‌مانده زمینه رستگاری خود را فراهم کنند.

نکونام با توصیه مردم به قرائت قرآن در این ایام باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان، اذعان داشت: در این ماه ضیافت الهی قرائت قرآن برکات زیادی را برای انسان‌ها به همراه دارد و باید به نحو احسن از این فرصت فراهم شده استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این ماه ما انسان‌ها میهمان سفره الهی هستیم و باید با رعایت حرمت‌ها نهایت استفاده را از این فرصت ببریم و فاصله بین خود و خدای خود را کم‌تر از قبل کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول