اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل خبر داد

نامگذاری یک میدان در بابل به نام خبرنگار

خبرگزاری فارس: شهردار بابل گفت: با توجه به مجاهدت و رشادت‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران به منظور تجلیل از این قشر تاثیرگذار، میدانی در بابل به نام خبرنگار نامگذاری می‌شود.

نامگذاری یک میدان در بابل به نام خبرنگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسکری ظهر امروز در مراسم تجلیل از رسانه‌های گروهی بابل اظهار داشت: روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌هایی است که مردان و زنانی با هدف روایت حقیقت، وجود خود را چراغ راه جامعه قرار داده و جامعه را به سوی عمران و آبادانی سوق می‌دهند.

وی نقش خبرنگاران را در ایجاد امنیت و ناامنی جامعه بسیار پررنگ و بی‌بدیل برشمرد و افزود: انعکاس یک خیر به شکل مطلوب زمینه ایجاد آرامش شهروندان و انعکاس خبر استرس‌زا سبب ناامنی و برهم زدن چهره شهر می‌شود.

عسکری به فعالیت‌های شهرداری بابل در زمینه تسریع پروژهای عمرانی اشاره و تصریح کرد: بهره‌برداری از ترمینال بزرگ برون شهری بابل و بهره‌برداری از چهار فاز جاده ساحلی از جمله پروژه‌های عمرانی شهرداری بابل است.

شهردار بابل  خاطرنشان کرد: احداث بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی و تفریحی شمال کشور در پردیس نوشیروانی بابل با اعتباری حدود 300 میلیارد ریال، احداث پارک بزرگ بانوان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک بانوان کشور و افتتاح این پروژه اواخر مهرماه سال جاری ازجمله پروژه‌های دیگرشهرداری بابل بوده است.

عسکری همچنین با پیشنهاد مسئول روابط عمومی شهرداری بابل مبنی بر نامگذاری یک میدان در بابل به نام خبرنگار موافقت کرد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول