اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تاکید کرد

اجرای طرح جامع ساماندهی غرب بندرعباس

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان بر اجرای طرح جامع ساماندهی منطقه صنعتی غرب بندرعباس تاکید کرد.

اجرای طرح جامع ساماندهی غرب بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های مهر ماندگار که بخشی از آن نیز به طرح جامع ساماندهی منطقه صنعتی غرب شهر بندرعباس اختصاص داشت، افزود: تلاش خوبی در راستای ساماندهی و زیباسازی ورودی غرب شهر بندرعباس طی ماه‌های اخیر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برگزاری منظم نشست‌های ستاد ساماندهی غرب بندرعباس می‌تواند کمک شایانی به تسریع در روند زیباسازی منظر این منطقه داشته باشد.

استاندار هرمزگان گفت: منطقه غربی شهر بندرعباس آسیب‌ جدی دیده، به نحوی زندگی و کار در این منطقه صنعتی سخت شده و ترددها آزار دهنده است.

عزیزی با بیان اینکه ورودی هر شهر در واقع برش و نمادی از آن شهر است، افزود: دیدمان و منظر بندرعباس در غرب این شهر در وضعیت نامناسبی قرار دارد و در شأن بندرعباس نیست.

وی تاکید کرد: از محیط زیست انتظار می‌رود در راستای بهینه‌سازی و استانداردسازی منطقه غرب بندرعباس در صورت لزوم واحدهای متخلف را تعطیل و پلمپ کند.

عزیزی گفت: شهرداری نیز باید با هر اقدامی که در این منطقه مخالف منظر شهری است، مقابله کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در راستای ساماندهی منطقه غرب شهر بندرعباس بخشی از امور باید به صورت ضربتی صورت گیرد، اظهار داشت: باید جدول کاری در این حوزه تعریف شود که طی آن کارهایی صورت گیرد که وظایف دستگاه‌ها پیرامون ساماندهی منطقه نیز مشخص شود.

وی از مدیران دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فعال در منطقه غرب بندرعباس خواست در راستای برطرف کردن مشکلات این منطقه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

عزیزی تاکید کرد: کم‌کاری در این بخش از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

استاندار هرمزگان هم‌چنین بر مطالعه و اجرای طرح جامع ساماندهی منطقه غرب بندرعباس تاکید و گفت: منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و منطقه ویژه شهید رجایی با کمک استانداری و محوریت راه و شهرسازی موظف به اجرای این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

وی از مسئولان راه و شهرسازی هرمزگان خواست، ظرف مدت 15 روز نسبت به تعیین مشاور با هدف مطالعه سه ماهه طرح ساماندهی منطقه مورد بحث اقدام کنند.

عزیزی در پایان با بیان اینکه با آغاز به کار شهرک حمل و نقلی جدید بندرعباس واحدهای خدماتی موجود در غرب بندرعباس باید به این شهرک منتقل و جابه‌جا شوند، تاکید کرد: هیچ سازمانی حق صدور مجوز فعالیت‌ها را در این منطقه ندارد.

مهدی زندیه‌وکیلی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان نیز گفت: بحث طرح جامع ساماندهی منطقه غربی شهر بندرعباس از ابتدا از طرف این سازمان مطرح شده است و در صورت تامین اعتباری معادل 100 میلیون تومان آمادگی برگزاری مناقصه مورد نیاز برای تعیین مشاور را دارد.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول