اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فولاد خوزستان:

مسئولان بندرعباس به رعایت آداب میزبانی حرفه‌ای توجه کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فولاد گفت: مسئولان بندرعباس به رعایت آداب میزبانی حرفه‌ای توجه بیشتری کنند.

مسئولان بندرعباس به رعایت آداب میزبانی حرفه‌ای توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرکی در حاشیه نشست مطبوعاتی پس از بازی تیم آلومینیوم هرمزگان و فولاد که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، با بیان اینکه در بندرعباس شرایط سختی برای تیم فولاد پیش آمد، اظهار داشت: باید این مشکلات را در کنار گرما و شرجی بالای هوا به عنوان مسائل مهم و دخیل در کار تیمی فولاد ذکر کرد.

وی ضمن اظهار رضایت نسبی از نتیجه به دست آمده گفت: نباید فراموش کرد که این نتیجه برای فولاد در شرایطی سخت به دست آمد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: از همان ابتدا که وارد بندرعباس شدیم با مشکلات زیادی مواجه شدیم و در این راستا از مسئولان مربوطه در بندرعباس انتظار داریم حالا که تیم آلومینیوم حرفه‌ای شده و به لیگ برتر آمده است در مسائل میزبانی نیز حرفه‌ای رفتار کنند.

به گفته فرکی، با وجود نبود مشکل در سیستم برق، کولرهای رختکن مربوط به تیم فوتبال فولاد در زمان حاضر شدن بازیکنان این تیم در رختکن خاموش بود.

وی ادامه داد: پس از اینکه از مسئولان مربوطه خواستیم که کولرهای مربوطه را روشن کنند، گفتند که رختکن مشکل برق دارد، این در حالی بود که یکی از کولرها را بعداً روشن کردند و سایر وسایل برقی موجود در رختکن همانند لامپ‌ها کار می‌کرد و به نظر مشکلی در سیستم برق وجود نداشت.

فرکی افزود: همان‌طور که قوانین می‌گوید، پلیس باید از محل اسکان تا ورزشگاه تیم را اسکورت کند که این قانون در مورد تیم فولاد در بندرعباس رعایت نشد و تیم طول شهر را با یک دستگاه اتوبوس، بدون اسکورت و نیروی حفاظتی طی کرد تا به ورزشگاه خلیج فارس رسید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اضافه کرد: در این شرایط، اتوبوس حامل بازیکنان تیم فولاد را در فاصله 200 متری استادیوم نگه داشتند که این امر نیز مشکلاتی را برای تیم پیش آورد، به نحوی که قبل از بازی مجبور شدیم وسایل را از اتوبوس تا رختکن و در فاصله طولانی با دست حمل کنیم.

فرکی از مسئولان مربوطه خواست برای برطرف کردن این‌گونه مشکلات با هدف رضایت تیم‌های مهمان توجه و تلاش بیشتری کنند.

وی گفت: قبول داریم که تیم آلومینیوم تجربه نخستش در لیگ برتر است و تا با قوانین مربوطه آشنا شود زمان می‌برد، اما مسئولان این تیم و ورزش هرمزگان باید رسوم و قوانین میزبانی را در سطح حرفه‌ای رعایت کنند تا شرایط برابر برای تیم‌ها در این شهر فراهم شود.

سرمربی فولاد تاکید کرد: انتظار این است که آداب حرفه‌ای فوتبال در بندرعباس و در قبال تیم‌های مهمان به خوبی به جا آورده شود.

علاوه بر انتقاداتی که سرمربی فولاد مطرح کرد به ویژه در حوزه مربوط به ورود و خروج خبرنگاران و وسایل نقلیه آنها به استادیوم خلیج فارس نیز مدام در دو بازی اخیر مواردی به شکل اعتراض و گلایه مطرح شده است.

انتهای پیام/ز10/ط4000/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول