اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان:

آلومینیوم در بندرعباس قربانی نا‌داوری‌ها شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه طی دو بازی این تیم در بندرعباس، داورها دو پنالتی صد درصدی به سود آلومینیوم را ندیده‌اند، گفت: این تیم در شهر خود مظلوم واقع شد و نمی‌توانیم به داورها اعتراض کنیم.

آلومینیوم در بندرعباس قربانی نا‌داوری‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان پس از پایان بازی دو تیم آلومینیوم و فولاد خوزستان که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: برای کسب سه امتیاز در این بازی به میدان رفتیم و امروز با این تیم جوان و با انگیزه باید فولاد خوزستان را می‌بردیم.

وی اضافه کرد: خیلی خوشحال و خوش‌بین هستم به خاطر اینکه تیم آلومینیوم هر روز دارد بهتر و هماهنگ‌تر می‌شود.

سرمربی تیم آلومینیوم با بیان اینکه هر دو تیم موقعیت‌هایی را داشتند، افزود: پنالتی صد درصد ما را داور ندید و این اتفاق در بازی با داماش که میزبان بودیم نیز برای ما افتاد، از همین‌رو باید بگویم که آلومینیوم در خانه و بندرعباس مظلوم واقع شده است.

میثاقیان ادامه داد: به داوران نمی‌شود اعتراض کرد چرا که به محض بروز کوچک‌ترین اعتراض مربی را اخراج می‌کنند، از بدشانسی آلومینیوم فردوسی‌پور هم برای مسابقات المپیک به لندن رفته و با توجه به عدم پخش برنامه نود کسی نیست که بازی‌ها و داوری‌ را تحلیل کند تا مردم بیشتر به توانمندی‌های آلومینیوم و ناحقی‌هایی که در این چند بازی در حق این تیم شده است، پی ‌ببرند.

سرمربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: فرصت‌های این تیم برای گل‌زنی از فولاد بیشتر و بهتر بود، به نحوی که فولاد تنها از یک ضربه کرنر به گل رسید اما بازیکنان ما دو فرصت قطعی و تک به تک را بیرون زدند و یک پنالتی را هم داور ندید.

میثاقیان با بیان اینکه تیمش موفق به شکست طلسم گل‌زنی در لیگ برتر شده است، گفت: تیم خوبی داریم، هر فوتبال‌شناسی با نگاهی به کارنامه آلومینیوم در این چند بازی به توانایی‌های این تیم جوان پی می‌برد.

وی افزود: در مقابل نفت تهران در هفته گذشته در تهران مساوی کردیم در حالی که این تیم امشب با نتیجه شش بر صفر و آن هم در خانه نفت آبادان، این تیم را شکست داده است.

سرمربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: باید به بازیکنان فرصت داد تا هر روز بیشتر آماده شوند و تیم هماهنگ‌تر از قبل شود.

میثاقیان افزود: نسبت به بازی قبل امروز با تغییر و جابه‌جایی چهار بازیکن از همان اول بازی به زمین آمدیم و این امر به این معنی است که شرایط تیم می‌طلبد تا زمان دست یافتن به ترکیب دلخواه و قابل اعتنا تحمل و صبوری داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه تیمش اجازه نداده است که خط حمله فولاد از دفاع رد شود، گفت: در این چند هفته آلومینیوم با بدشانسی‌های متعددی در زمین رو به رو بوده و باید بگوییم مگر یک تیم جوان که نخستین تجربه‌اش در لیگ برتر است چقدر باید بدشانسی بیاورد.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول