اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک نظرسنجی مشخص شد

67 درصد مردم بندرعباس بیشتر از خط واحد استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: طی یک نظرسنجی که توسط خانه شهریاران جوان شهرداری بندرعباس برگزار شد، مشخص شده است که 67 درصد مردم این شهر برای سفرهای درون شهری بیشتر از اتوبوس‌های خط واحد استفاده می‌کنند.

67 درصد مردم بندرعباس بیشتر از خط واحد استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید محمدرضا موسوی مدیر خانه شهریاران جوان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های خانه شهریاران شهرداری بندرعباس در ماه‌های اخیر، از اجرای طرح نظرسنجی در خصوص وضعیت استفاده مردم از اتوبوس‌های شهری و همچنین عملکرد سازمان اتوبوس‌رانی بندرعباس توسط خانه شهریاران جوان در نقاط مختلف شهر بندرعباس خبر داد.

وی همچنین از شرکت بیش از شش هزار نفر از مردم بندرعباس در این نظرسنجی، خبر داد.

مدیر خانه شهریاران جوان بندرعباس با بیان اینکه در این طرح که به مدت 20 روز به اجرا درآمد، 10 هزار برگه نظرسنجی در مناطق مختلف شهر بندرعباس توزیع شده است، افزود: در این بین پنج هزار و 700 نفر از مردم به سئوالات مطرح شده در این برگه‌ها پاسخ دادند.

وی ادامه داد: هزار نفر دیگر نیز با مراجعه به سایت خانه شهریاران جوان بندرعباس، نظرات خود را در خصوص اتوبوس‌رانی در این نظرسنجی اعلام کردند.

مدیر خانه شهریاران جوان بندرعباس در ادامه اهداف این نظرسنجی را برشمرد و اظهار داشت: بررسی میزان استفاده مردم از اتوبوس شهری، بررسی میزان رضایت مردم از خدمات اتوبوس‌رانی، سنجش میزان آشنایی مردم نسبت به خدمات ویژه اتوبوس‌رانی همانند بلیط کارت و ایستگاه‌های مکانیزه و همچنین بررسی میزان اینکه چه اقشاری از خدمات اتوبوس‌رانی بیشتر استفاده می‌کنند، از جمله اهداف این نظرسنجی بود.

موسوی در ادامه تصریح کرد: بر اساس نتایج این نظرسنجی مشخص شد که حدود 67 درصد مردم بندرعباس بیشتر از خدمات اتوبوس‌رانی استفاده می‌کنند و 33 درصد دیگر استفاده کمتری از اتوبوس شهری دارند. همچنین شرکت کنندگان در این نظرسنجی حداقل یک‌بار از خدمات اتوبوس‌رانی استفاده کرده بودند.

شهر بیش از نیم میلیونی بندرعباس همواره در بعد ناوگان حمل و نقلی با مشکلاتی از جمله کمبود وسایل نقلیه مورد نیاز و عدم راه‌اندازی برخی از خطوط در مسیرها و خیابان‌های جدید روبرو است.

خانه شهریاران جوانان از جمله مؤسسات و نهادهای وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول