اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته خدمت صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در قزوین

خبرگزاری فارس: همزمان با صدمین سفر استانی رئیس جمهور که به نام "هفته خدمت" نامگذاری شده است که در این راستا نمایشگاه دستاورد‌های دولت در قزوین افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این نمایشگاه با بیش از 10 غرفه مختص دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به ارائه فعالیت‌های انجام شده در طول دو دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم می‌پردازد و مردم را با نتایج سفر‌های استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان آشنا می‌کند.

سیروس صابری معاونت سیاسی امنیتی استاندار قزوین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: همزمان با صدمین سفر استانی رئیس جمهور این هفته به نام هفته خدمت نامگذاری شده است و تمام استان‌ها به خصوص استان قزوین مشهد با حضور رئیس جمهور به بررسی فعالیت‌ها و خدمات انجام شده در حاشیه سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت می‌پردازند.

وی ادامه داد: از این سو نمایشگاه دستاورد‌های دولت در استان قزوین نیز با هدف بیان خدمات و فعالیت‌های انجام شده در طول دولت نهم و دهم برای بازدید عموم دایر می‌شود.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این خصوص بیان کرد:‌ این نمایشگاه که دستاورد‌های سفرهای ریاست جمهور را در معرض عموم قرار می‌دهد، می‌تواند گامی مؤثر برای افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام و دولت باشد و مردم می‌توانند تمام خدمات انجام شده در طول این مدت را در مجموعه‌ای کامل و کنار هم مشاهده کنند.

صابری خاطر‌نشان کرد:‌ مسئولیت اصلی این نمایشگاه با فرمانداری قزوین بوده و با هماهنگی‌های انجام شده دستگاه‌های اجرایی استان توانستند خدمات و فعالیت‌های خود را در طی دولت‌های نهم و دهم به مردم ارائه دهند.

وی ارائه بروشور کتاب خدمت سرود‌های انقلابی را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه دانست و بیان کرد:‌ همچنین فراخوان مقاله در این خصوص انجام شده و مردم عزیز می‌توانند در طول هفته‌ خدمت با ارائه مقالات خود در این مسابقه شرکت کنند.

این نمایشگاه که در محل سرای سعدالسلطنه همزمان با نمایشگاه دومین دو‌سالانه خوشنویسی ایران برگزار می‌شود تا 18 خرداد ماه از ساعت 9 الی 12 صبح و 4 الی 8 بعد از ظهر برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول