اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی کیش:

دریابانی کیش عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده دریابانی کیش گفت: هوشیاری نیروهای دریابانی کیش در منطقه، هر گونه تحرک و تعرض را از سوداگران مرگ و قاچاقچیان کالا و سوخت در محدوده تحت پوشش سلب کرده است.

دریابانی کیش عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش واقع در آب‌های جنوبی شهرستان بندرلنگه، حسین دهکی در جمع کارکنان و نیروهای دریابانی پلیس این جزیره با بیان اینکه، این نیرو در کیش طی ماه گذشته موفقیت‌های چشم‌گیری در قالب کشف بیش از ده‌ها کیلوگرم انواع مواد مخدر و هم‌چنین مقادیر قابل توجهی قاچاق کالا به دست آورده، گفت: مرزهای آبی جزیره زیبای کیش بر مرزداران و دریادلان جان برکف خود می‌بالد که حضور قدرتمند نیروهای دریابانی نشانه اقتدار و استقلال ایران اسلامی است و مردم بر آن افتخار می‌کنند.

وی اضافه کرد: هوشیاری نیروهای دریابان در منطقه است که هر گونه تحرک و تعرض را از سوداگران مرگ و قاچاقچیان کالا و سوخت سلب کرده است.

این مسئول عنوان کرد: تلاش و دل‌سوزی نیروهای دریابانی کیش در ارتقای امنیت موجب خرسندی سلسله مراتب فرماندهی و سربلندی و اقتدار و رضایت مردم عزیز و انقلابی جزیره کیش شده است.

فرمانده دریابانی کیش خطاب به کارکنان زیرمجموعه این فرماندهی گفت: توفیق خدمت به مردم شریف موهبتی است الهی که به حضرت باری‌تعالی به شایستگی به شانه‌های شما سپرده شده تا معنای مسئولیت در فرماندهی مرزبانی را با تجلی خدمت صادقانه جلوه‌گر کنید.

دهکی هم‌چنین با اشاره به "موفقیت‌های اخیر و خدمات شبانه‌روزی دریادلان کیش"، افزایش پاداش کارکنان و رسیدگی به امور معیشتی آنان را از اهداف مهم فرماندهی دریابانی در سال جاری عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امید است نیروهای دریابانی به لطف پروردگار متعال در سایه توجهات حضرت بقیةالله‌الاعظم (عج) و پیروی از فرامین نایب آن حضرت، رهبر و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، همواره در راه خدمت به اسلام، قرآن، ولایت و جمهوری اسلامی ایران موفق باشند و با تلاش مضاعف موجبات توفیق بیشتر در تامین امنیت منطقه را فراهم آورند.

مرزهای کیش با کشورهای خارجی که عموماً در دسته مرزهای آبی دسته‌بندی می‌شود، در طول دوره‌های تاریخی متمادی علاوه بر اینکه که استراتژیک شناخته می‌شده، همواره از نظر امنیتی و انتظامی نیز برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

علاوه بر اهمیت مرزهای کیش در بُعد بین‌المللی، مرزهای این جزیره در بُعد داخلی با توجه به توریستی بودن کیش، برای نیروی دریابانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گفته بسیاری از کارشناسان امنیتی، نظارت و کنترل شدید مرزهای این جزیره توسط پلیس دریابانی یکی از عوامل مهم در پایداری امینت کیش است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول