اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد

توقیف محموله قاچاق با ارزش تقریبی 180 میلیون ریال در استان البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از توقیف محموله قاچاق به ارزش تقریبی 180 میلیون ریال در این استان خبر داد.

توقیف محموله قاچاق با ارزش تقریبی 180 میلیون ریال در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی استان البرز، حمیدرضا گل صباحی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان البرز، روز گذشته یک محموله قاچاق با ارزش تقریبی 180 میلیون ریال را از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در اتوبان کرج - قزوین توقیف و این محموله از رسیدن به مقصد باز ماند.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای استان البرز روز گذشته در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور کرج ـ قزوین توقیف این محموله قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول گفت: ماموران پس از مستقر شدن در اتوبان کرج- قزوین و کنترل نامحسوس این محور و کنترل خودروهای عبوری در نهایت به یکدستگاه اتوبوس اسکانیا با مشخصات مورد نظر مشکوک شده و اقدام به توقیف خودرو در محدوده پل فردیس کردند.

وی افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد بار اتوبوس فاقد هر گونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و راننده خودرو قصد توزیع این مقدار کالای قاچاق را در شهر داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه این مقدار کالای قاچاق شامل چندین دستگاه ال سی دی، لوازم سرویس بهداشتی، وسایل آرایشی، سیگار قاچاق، لامپ کم مصرف و وسایل برقی می‌باشد، تصریح کرد: بنابر اظهار نظر کارشناسان گمرک استان ارزش قیمتی این مقدار بار قاچاق 175 میلیون ریال برآورد شده است.

گفتنی است، در این رابطه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن نیز جهت تشکیل پرونده و بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول