اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان:

قاچاق در مرزهای مریوان به صفر رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان گفت: تلاش شبانه‌روزی مرزداران موجب شده است تا قاچاق در مرزهای این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته به صفر برسد.

قاچاق در مرزهای مریوان به صفر رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور شامگاه چهارشنبه در مراسم معرفی فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان مریوان اظهار داشت: تلاش مرزداران کردستان و این شهرستان مرزی بر کسی پوشیده نیست و تامین امنیت پایدار در مرزها و کاهش چشمگیر قاچاق ناشی از این تلاش‌هاست.

فرماندار شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: دشمنان برای تحقق برنامه‌های خویش علیه نظام اسلامی اقدامات گوناگونی را در سر می‌پرورانند که قاچاق کالا و به ویژه مشروبات الکلی برای ضربه به اقتصاد نظام و نیز انحراف جوانان و نوجوانان است.

به گفته وی، هوشیاری ملت ایران و به ویژه مرزداران غیور مانع از تعبیر رویاهای آنان شده و همیشه در راستای اجرای برنامه‌هایشان با درهای بسته روبه‌رو می‌شوند.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: هرچه زمان می‌گذرد اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف بیشتر می‌شود و اقدامات گوناگون دشمنان علیه نظام به منظور ایستایی انقلاب اسلامی ناشی از این پیشرفت‌ها و اقتدار است.

فرماندار مریوان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی مرزداران عزیز در پاسداری از کیان اسلامی با وجود 110 کیلومتر مرز مشترک با عراق قطعاً بر کسی پوشیده نیست و جای تشکر و قدردانی را دارد لیکن با توجه به نقشه‌های شوم دشمن، نیروهای مسلح به ویژه مرزداران باید بیشتر از گذشته در پاسداری از مرزهای کشور احساس مسئولیت کنند.

عزت‌الله رشیدیان فرمانده مرزبانی استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: مسئولیت از دیدگاه جمهوری اسلامی پذیرش امانت‌داری و تلاش در راستای حفظ دستاوردهای آن است و باید با توکل به خدا و همدلی و همراهی مردم در پیشبرد اهداف نظام بیش از پیش موثر واقع شویم.

امام جمعه مریوان هم طی سخنانی خطاب به پرسنل هنگ مرزی این شهرستان اظهار داشت: کار شما به عنوان مرزداران نزد خداوند در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و بسیار ارزشمند است.

ماموستا مصطفی شیرزادی تصریح کرد: نیروهای مسلح به ویژه مرزداران به خاطر آسایش و رفاه حال مردم جانفشانی نموده و با اقتدار از مرزها پاسداری کرده‌اند.

در این مراسم آزادبخت بعنوان فرمانده هنگ مرزی مریوان معرفی و از تلاش علی مهدی‌دوخت قدردانی شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول