اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد:

روان‌سازی ترافیک یاسوج بدون دیدگاه علمی و فنی محال است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: برای رفع معضل ترافیک در شهر یاسوج باید چاره‌اندیشی کرد و این کار بدون دیدگاه علمی و فنی محال است.

روان‌سازی ترافیک یاسوج بدون دیدگاه علمی و فنی محال است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هجیر جلال‌فرد صبح امروز در نشست شورای ترافیک شهر یاسوج با ابراز رضایت از عملکرد اعضای شورای ترافیک این شهرستان بیان داشت: لازم است یک کار فرهنگی گسترده در خصوص ترافیک به عنوان یک معضل اجتماعی که بحث روز مردم بوده صورت گیرد.

وی اولویت دادن به حمل و نقل عمومی را به عنوان اصلی‌ترین راهکار رفع معضل ترافیک در این شهر معرفی کرد و گفت: این امر علاوه بر فرهنگ‌سازی سبب ایجاد ساماندهی و بهبود وضعیت ایستگاه‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان بویراحمد رعایت قوانین حمل و نقل را در بر دارنده امنیت شهری برای مردم و رانندگان دانست و افزود: ضروری است مسافربران شخصی ساماندهی شده و با توجه به توریستی بودن و جاذبه‌های گردشگری شهر یاسوج روان‌سازی ترافیک به صورت علمی و فنی صورت گیرد.

این مسئول یکی از مراتب توسعه اجتماعی را دستیابی به راه‌های مواصلاتی دانست و افزود: در حال حاضر این موضوع باعث ایجاد معضل ترافیک شده به نحوی که بیشتر کشورها دچار این معضل هستند.

جلال‌فرد اهمیت کار فرهنگی را در کنترل ترافیک مهم‌تر از کارهای فنی و تعریض خیابان‌ها دانست و بیان داشت: توسعه فرهنگی ترافیک باید موازی با توسعه معابر صورت گیرد.

این نشست برای رفع گره کور ترافیکی در مرکز استان مصوباتی داشت که از آن جمله مقرر شد شهرداری یاسوج حداکثر تا پنج روز آینده نسبت به خط‌کشی ایستگاه اتوبوس، نصب سایبان و تابلوی ایستگاه اتوبوس در نقاط تعیین شده اقدام کند.

همچنین مقرر شد سازمان تاکسیرانی با استقرار نیرو برخورد لازم و قانونی را با تاکسی‌هایی که در ایستگاه اتوبوس توقف می‌کنند، معمول نماید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول