اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی:

استقرار سامانه کنترل هوشمند ترافیک در استان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی بر ضرورت استفاده از توسعه فناوری نوین و استقرار سریع سامانه کنترل هوشمند برای آسان‌سازی ترافیک در استان تاکید کرد.

استقرار سامانه کنترل هوشمند ترافیک در استان ضروری است

غلامرضا فتح آبادی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد ارتقای فرهنگ ترافیک استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ارتقای فرهنگ ترافیک استان مقرر شد شهرداری اراک هر چه سریع‌تر نسبت به استقرار سامانه کنترل هوشمند در شهر اقدام کند که متأسفانه تاکنون این مهم عمل نشده است.

وی تصریح کرد: با نصب این سامانه کنترل ترافیک در استان روند سهل و آسانی خواهد گرفت که انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی‌ربط هر چه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی این سامانه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی ابراز داشت: در سه ماه نخست امسال 119 نفر در تصادفات فوتی جان خود را از دست داده‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 17 درصدی برخوردار است.

فتح‌آبادی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان عجله و شتاب‌زدگی 80 درصد علت تصادفات را به خود اختصاص داده است گفت: ارتقای فرهنگ ترافیک بدون مشارکت گرفتن از مردم امکان‌پذیر نخواهد بود برای دست‌یابی به این مهم باید مشارکت‌های مردمی را بیش از پیش تقویت کرد.

وی بر لزوم تدوین توسعه فرهنگ ترافیک در استان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: 50 درصد رعایت اصول ترافیکی در گرو فرهنگ‌سازی و توسعه آموزش‌های هدفمند است که تدوین توسعه فرهنگ ترافیک در این راستا تأثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی با تهیه این سند دستگاه‌ها در زمینه انجام وظایف خود پاسخگو بوده و از موازی‌کاری در این بخش جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول