اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه:

بازگشایی خیابان امام مشکل ترافیکی ارومیه را حل نمی‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: به دلیل وجود بیمارستان لشگر در مسیر خیابان امام با بازگشایی این خیابان دردی از دردهای مردم در زمینه ترافیکی دوا نمی‌شود.

بازگشایی خیابان امام مشکل ترافیکی ارومیه را حل نمی‌کند

 محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: گشایش خیابان امام به دلیل وجود بیمارستان لشگر در این مسیر نه تنها گره ترافیکی مسیر را باز نمی‌کند بلکه با گشایش این خیابان در شرایط فعلی با مشکلات جدید ترافیکی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه این موضوع خیلی زودتر از آنچه که باید رسانه‌ای شده است، تصریح کرد: لازم است تا با دقت بیشتری وارد این پروژه شویم.

حضرت‌پور با بیان اینکه در حال حاضر لشگر 64 پیاده ارومیه مکان مناسبی برای انتقال این بیمارستان در نظر نگرفته است، افزود: بنا بر اعلام لشگر 64 پیاده ارومیه در صورتی که مکان مناسبی برای انتقال این بیمارستان وجود داشته باشد بیمارستان جابه‌جا می‌شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی خیابان امام ارومیه با وجود بیمارستان در انتهای این خیابان هیچ مشکل ترافیکی در این خیابان حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بازگشایی این خیابان زمانبر است.

حضرت‌پور گفت: برای بازگشایی این خیابان انتقال بیمارستان ارتش به مکان دیگر ضروری است.

وی در ادامه به پروژه تقاطع غیر هم‌سطح مدرس ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: از مهرماه سال جاری در تلاش برای ایجاد روگذر در این میدان خواهیم بود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در زمینه آزادسازی زمین‌های اطراف این پروژه اقدامی نشده است، افزود: نباید منتظر آزادسازی باشیم چرا که برای این منظور 10 میلیارد تومان نیاز است.

حضرت‌پور با بیان اینکه برای ایجاد روگذر با موسسه امین وارد مذاکره شده‌ایم، تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه پایین‌آوردن بار ترافیکی در حوزه شهری است.

وی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از دغدغه‌های اصلی مردم است و سعی می‌کنیم با اعتبار بودجه‌ای شهرداری بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول