اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

مشکل ترافیکی یاسوج مربوط به اجرایی نشدن مصوبات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: بسیاری از مشکلات کنونی ترافیک در شهر یاسوج به دلیل اجرایی نشدن مصوبات شورای ترافیک این شهرستان است.

مشکل ترافیکی یاسوج مربوط به اجرایی نشدن مصوبات است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در نشست شورای ترافیک این شهرستان ساماندهی ترافیک در شهر یاسوج را نیازمند برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی گسترده دانست و ضمن اظهار گلایه از اجرایی نشدن تعدادی از مصوبات اولین جلسه شورای ترافیک، خواستار پیگیری جدی برای عملیاتی شدن مصوبات این شورا شد.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم اجرای صحیح برخی از مصوبات و بی‌توجهی نسبت به آن‌ها ابراز داشت: مدیران و مسئولان اجرایی باید با انجام وظایف و تعهدات خود نسبت به اجرای مصوبات تلاش بیشتری کنند.

وی از شهردار یاسوج خواست ضمن افزایش اعتبارات ترافیکی برای شهر یاسوج نظارت جدی بر روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های حمل و نقل و ترافیک در شهر داشته باشد.

الفونه افزود: شهرداری باید نسبت به انجام مطالعات برای حل مشکل ترافیک حدفاصل میدان هفت‌سین تا میدان آریوبرزن اقدام و نتیجه را به شورای ترافیک استان اعلام کند.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: ضروری است شهرداری یاسوج حداکثر تا یک ماه آینده نسبت به احداث پل عابر پیاده بر روی جداول بعد از خط‌کشی‌های عابر پیاده اقدام کند.

الفونه با اشاره به ترافیک شدید در محدوده شهر و در خیابان‌های منتهی به عمده‌فروشان از مجمع امور صنفی خواست تا نظارت کافی نسبت به تخلیه بار در خیابان عمده‌فروشان داشته باشد و با یک برنامه‌ریزی منسجم و قاطع زمان تخلیه بار را بین ساعت 10 شب تا شش صبح تنظیم کند.

در این نشست در خصوص مشخص کردن محدوده قانونی شهر یاسوج، جاده دهنو تا پل ورودی دهنو، جاده سروک تا تقاطع جاده مسکن مهر به جاده سروک، جاده نقاره‌خانه تا پشت بشار صنعت، جاده خلف‌آباد تا ابتدای ورودی خلف‌آباد و بلوار شهید هرمز‌پور تا پلیس‌راه تل‌خسرو به عنوان پایان محدوده مذکور مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین در این نشست مقرر شد اداره راه حداکثر تا پایان مردادماه نسبت به انسداد دوربرگردان بعد از سربالایی مهریان اقدام کند.

در این نشست مصوب شد اداره راه تا پایان مردادماه نسبت به تکمیل باند رفت پروژه بلوار شهید بخشیان حدفاصل سربالایی مهریان تا دانشگاه آزاد اقدام کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول