اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

احداث مدرسه 18 کلاسه در فضای خالی تربیت معلم طباطبایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک باب مدرسه 18 کلاسه در فضای خالی مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی اردبیل احداث می‌‌شود.

احداث مدرسه 18 کلاسه در فضای خالی تربیت معلم طباطبایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات دانشکده فرهنگیان و آموزش و پرورش شهرستان نیر اظهار داشت: این فضاهای آموزشی را در راستای بی‌نیاز کردن استان از مدارس و فضاهای آموزشی احداث می‌کنیم و انتظار داریم مسئولان حوزه مدرسه‌سازی و اعضای شورای آموزش و پرورش  در این راستا دست ما را بگیرند.

وی همچنین از احداث یک مدرسه 18 کلاسه در فضای خالی تربیت معلم بنت‌الهدی با ساختار و مدل فضای تربیت معلم خبر داد.در اردبیل فضاهای خالی برای ایجاد مجتمع‌ها وجود دارد که ساماندهی این فضاها نیازمند مدیریت جامع است.

مدیر آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه بیان داشت: مجوز راه‌اندازی 15 مدرسه نمونه دولتی در این استان صادر شده و دانشکده فرهنگیان شهرستان نیر هم از مهر امسال دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به احیای مراکز تربیت معلم (دانشکده فرهنگیان) استان اردبیل ابراز داشت: 515 دانشجوی پسر به صورت ناپیوسته ، 515 دانشجوی دختر به صورت ناپیوسته و 508 دانشجوی پیوسته از دیپلم به لیسانس در مراکز تربیت معلم استان جذب شده‌اند.

محمودزاده اضافه کرد: هم اکنون در این مراکز 12 رشته تدریس می‌شود که می‌توان به تعداد رشته‌ها و دانشجویان افزود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی فرماندار نیر هم در این جلسه با اشاره به تثبیت دانشکده فرهنگیان نیر خواستار مناسب‌سازی مکان این دانشکده و تعمیر و تجهیز وسایل آن شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول