اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد اعلام کرد:

فراهم شدن تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس یزد

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: آمادگی کامل در مرکز یزد برای بازگشایی مدارس وجود دارد و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

فراهم شدن تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر ا مروز در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم آغاز سال تحصیلی در مدارس این شهرستان تاکید کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و جان‌فشانی رزمندگان و شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: باید ارزش‌ها و مجاهدت‌ها و زندگی‌نامه شهیدان را جمع‌آوری کرده و در مدارس برای دانش‌آموزان بیان کنیم تا از این طریق زندگی آینده‌سازان این مرز و بوم هر چه بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و جان‌فشانی و شهادت‌طلبی پیوند داده شود.
فرماندار یزد آغاز سال تحصیلی جدید را به تمام جامعه تعلیم و تربیت اعم از فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده های آنان تبریک گفت و افزود: باید در امر تعلیم و تربیت ضمن توجه به مقوله آموزش در بحث پرورشی و تربیت توجه بیشتری شود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه جهان در حال پیشرفت است و ایران اسلامی نباید از قافله توسعه فناوری و ارتباطات عقب بماند، خاطرنشان کرد: می‌توان در نظام آموزشی کشور با ارائه یک مدل بومی از هوشمندسازی مدارس در این زمینه برای ارتقاء سطح دانش و فناوری در آموزش و پرورش گام‌های اساسی برداشت.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد گفت: باید در آستانه سال تحصیلی جدید تمام دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن سال تحصیلی 91 ـ 90 انجام دهند.
در این جلسه نیروی انتظامی، سازمان تاکسیرانی، راهنمایی و رانندگی و ... ضمن ارائه گزارش در مورد تمهیدات اتخاذ شده برای آغاز سال تحصیلی، آمادگی خود را برای ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان و اولیای آنان اعلام کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول