اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار یانه‌سر بهشهر خبر داد

نیمی از راه‌های بهشهر بازگشایی شد/ مدارس یانه‌سر تعطیل است

خبرگزاری فارس: بخشدار یانه‌سر بهشهر از بازگشایی نیمی از راه‌های این بخش در دو روز گذشته خبر داد.

نیمی از راه‌های بهشهر بازگشایی شد/ مدارس یانه‌سر تعطیل است

ابوالقاسم احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر، اظهار داشت: در حال حاضر بخشی از برق و خطوط تلفن روستاهای بخش یانه‌سر و مسیرهای ارتباطی به روستاهای بالادست که از روز پنج‌شنبه هفته گذشته به دلیل بارش بی‌سابقه برف قطع شده بود، وصل شده است.

وی همچنین از تشکیل ستاد بحران شهرستان از هفته گذشته گفت و اینکه ستاد بحران همه امکانات خود را بسیج کرده و نیمی از راه‌های اصلی کوهستانی بازگشایی شد و برای بازگشایی کامل آن از امکانات استانی استفاده می‌کنیم.

احمدی با اشاره به بارش بیش از دو متری برف در برخی از مناطق بالادست شهرستان، بیان داشت: در حال حاضر همه مدارس یانه‌سر تعطیل است.

عضو ستاد بحران شهرستان بهشهر با بیان اینکه بخش یانه‌سر دارای 53 روستا و فاصله آن‌ها تا مرکز شهر 85 کیلومتر است، خاطرنشان کرد: ارتباط بسیاری از روستاها با یکدیگر قطع شده و با تلاش ستاد بحران هم اکنون تا مرکز بخش یعنی 45 کیلومتری این مسیر بازگشایی شده است.

به گزارش فارس، هم‌اکنون در مناطق کوهستانی بارش برف به صورت پراکنده ادامه دارد و مناطق شهری هم از عصر دیروز تا صبح امروز شاهد بارش برف بوده است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول