اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلسله نشست‌های تحریم اقتصادی و اقتصاد مقاومتی-12

اقتصاد مقاومتی، مقاومت در برابر تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه شهرستان قاینات گفت: اقتصاد مقاومتی مقاومت در برابر تحریم‌ها، کمبودها و گرانی‌ها است.

اقتصاد مقاومتی، مقاومت در برابر تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مرتضی اصفهانی عصر امروز در راستای برگزاری سلسله نشست‌های تحریم اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم ایران باید با قناعت در پیشبرد این اقتصاد اقدام کنند.

وی افزود: با وجود افزایش فشارهای تحریمی، روز‌ به ‌‌روز موفقیت‌های بیشتری به دست می‌آوریم و هر روز شاهد این هستیم که دانشمندان به یک دستاورد جدید رسیده و پیشرفت زیادی حاصل ‌شده است.

 

* مقاومت در اقتصاد سبب خروج از محرومیت است

امام‌جمعه شهرستان قاینات تصریح کرد: مقاومت در اقتصاد سبب خروج از محرومیت و تحریم‌های دشمنان است که مردم این مهم را باید مد نظر داشته باشند.

اصفهانی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی در مرحله نخست نیازمند سیاست‌گذاری‌های دقیق است و در مرحله بعد در چنین اقتصادی توجه به تولید داخلی و اتکاء به توانمندی‌های داخلی باید یکی از شاخصه‌های اصلی آن قرار بگیرد.

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی، خوداتکایی و مقاومت در برابر تحریم‌ها بر مبنای ارزش‌های ایران اسلامی است.

امام‌جمعه قاینات گفت: اکنون اقتصاد کشور با توجه به تحریم‌هایی که غرب علیه ایران وضع کرده در شرایطی قرار گرفته که نیازمند توجه بیشتری است.

اصفهانی افزود: نتیجه اقتصاد مقاومتی محرومیت از نعمت‌های الهی نیست بلکه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر داشته‌های ملی و خواتکایی فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمنان با تشدید جنگ روانی در کشور در قالب تحریم‌های اقتصادی اهداف شومی در سر دارند که در این راستا مردم و مسئولان باید با وحدت نقشه دشمنان را خنثی کنند.

امام‌جمعه قاین گفت: هدف از اقتصاد مقاومتی چیزی نیست جز آنکه این اقتصاد مقوم نظام سیاسی باشد.

اصفهانی یادآور شد: رهنمودهای رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی بازتاب‌های فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته که باید با بهره‌گیری از این رهنمودها در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: تحریم نتوانسته تاثیر خود را بگذارد و اثرگذاری تحریم‌ها بر روی فروش نیست بلکه بر تولید محصولات است که به دلیل تهیه برخی از مواد اولیه با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول