اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات لرستان:

رسانه‌های متعهد تضمین کننده تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی‌ هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات لرستان گفت: رسانه‌های متعهد تضمین کننده تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی‌ هستند.

رسانه‌های متعهد تضمین کننده تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی‌ هستند
نورمحمد آریانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در دنیای امروز اظهار داشت: فعالیت رسانه‌های متعهد و تلاش‌های آنان در عرصه جنگ نرم ضامن تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و گسترش دهنده امواج نورانی این انقلاب است.

آریانپور گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که در راستای صدور انقلاب اسلامی و پیام‌های آزادی‌بخش آن به دنیا باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، فعالیت‌های رسانه‌ای و آگاهی‌بخش از طریق اطلاع‌رسانی است.

دبیر کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان با بیان اینکه پیام‌های انقلاب اسلامی با اصول، فطرت و آرمان‌های همه انسان‌های آزادی‌خواه جهان تطابق کامل دارد، ادامه داد: طبیعی است که هر انسانی با وجدان بیدار و آگاه از این آرمان‌ها و هر آنچه موجب تعالی  و تکامل فرد در جامعه شود، استقبال می‌کند و رسانه‌ها با ترسیم زیبای پیام‌های سعادت‌بخش انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل، می‌توانند در صدور پیام‌های انقلاب، نقش اساسی ایفا کنند.

آریانپور تلاش دشمنان انقلاب اسلامی ایران را برای محدود کردن این انقلاب و جلوگیری از صدور پیام‌های آن را با استفاده از سم‌پاشی‌های تبلیغاتی توسط بنگاه‌های خبری وابسته به استکبار را مصداق واقعی جنگ نرم خواند و گفت: امروزه بخش غالب افکار عمومی دنیا تحت تأثیر امپریالیسم خبری قرار دارد، که در زمینه حفظ منافع استکبار فعالیت می‌کنند و چنانچه رسانه‌های متعهد به انقلاب و آرمان‌های امام راحل بتوانند فلسفه وجودی و ماهیت اصیل این انقلاب را به مردم دنیا برسانند طبیعتا مورد پذیرش جهانیان واقع شده و منافع استکبار با تهدید مواجه می‌شود.

وی گفت: موج بیداری اسلامی در منطقه مصداق واقعی پذیرش آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در خارج از مرزهاست.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان با تشکر و تقدیر از خبرگزاری فارس در لرستان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب است تا بتوانیم دستاوردهای ارزشمند مادی و معنوی انقلاب اسلامی را منسجم‌تر به دنیا معرفی کنیم.

وی افزود: موضوع مهمی که نباید به فراموشی سپرده شود، این است که در برنامه‌ها و مراسم ویژه دهه فجر همواره لازم است، پیام‌های سعادت‌بخش انقلاب را به شیوه‌های مختلف از جمله در قالب هنرهای متعالی به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

آریانپور در ادامه به تقارن فضای انتخاباتی در کشور با ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: طبیعی است که در چنین شرایطی و با تلاقی این دو مناسبت حساسیت کار رسانه‌ها بیشتر می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان با اشاره به تلاش روابط عمومی‌ها در زمینه ایجاد تعامل با رسانه‌ها همکاری بین این دو را در زمینه شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و مهندسی افکار عمومی بسیار حیاتی خواند و گفت: رسانه‌ها دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند که باید این ظرفیت‌ها توسط مسئولان و مدیران در بحث اطلاع‌رسانی به کار گرفته شود.

آریانپور استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای را در دنیای امروز یک ضرورت خواند و گفت: عدم توجه به رسانه‌های گروهی در یک معنا عدم توجه به افکار عمومی است چرا که رسانه‌ها نماینده افکار موجود در جامعه هستند و تأثیر زیادی در شکل‌گیری افکار عمومی دارند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان گفت: فضای انتخاباتی استان در سایه تدابیر مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات استان و همراهی و بصیرت مردم یک فضای مطلوب است و از نظر سلامت و امنیت نسبت به انتخابات ادوار قبل در شرایط بهتری قرار دارد.

وی گفت: در فراهم شدن چنین فضایی نباید نقش رسانه‌های گروهی استان را از دید پنهان داشت چرا که ایجاد امنیت روانی در زمینه بی‌طرفی مسئولان در انتخابات و ترسیم فضای سالم از طریق فعالیت رسانه‌ها انجام می‌پذیرد.

وی گفت: ان‌شاءالله مردم لرستان برای حضور دشمن شکن در انتخابات، همان‌گونه که مقام معظم رهبری تعبیر فرمودند خود را آماده ساخته‌اند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول