اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی رمضان مهمانی آسمانی

خبرگزاری فارس: با قرعه‌کشی پاسخنامه‌های صحیح مسابقه کتابخوانی «رمضان، مهمانی آسمانی» که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، برندگان آن انتخاب و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی رمضان مهمانی آسمانی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ورامین جوایز برگزیدگان مسابقه کتابخوانی رمضان میهمانی آسمانی اهدا شد.
فاطمه ذاکری امین در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای فراهم کردن زمینه‌های مشارکت بیشتر شهروندان در برنامه‌های مذهبی شهرداری و بهره‌برداری روحانی بیشتر از ماه مبارک رمضان به عنوان یک فرصت طلایی و آسمانی در کسب فیوض معنوی، این مسابقه از دعاهای روزانه ماه رمضان طراحی و اجرا شد.
مسئول امور اجتماعی شهرداری ورامین خاطر نشان کرد: این مسابقه ویژه شهروندان ورامین برنامه‌ریزی شده بود ولی پس از درج مسابقه بر روی سایت اینترنتی شهرداری، شهروندانی از سراسر کشور در این مسابقه شرکت و پس از پایان مهلت مسابقه، مراسم قرعه‌کشی پاسخنامه‌های صحیح برگزار و به 12 برگزیده از شهروندان ورامینی به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد و همچنین هدایایی به 3 شهروند از شهرستان‌های دیگر کشور اختصاص و هدایای آنان از طریق پست ارسال شد.
محسن کمیزی، اسدالله چیت‌سازان، احسان زارعی، حسین محمدی، امین دهقان ملزرجانی، مهدی کوه‌افکن و خانم‌ها منور دستوار، فریده حسین وند، مریم شاهزاده قرایی، ثنا قشقایی، زینب حسینی، ناهید موگویی، اعظم خراسانی، هانیه منصوری و کبری رمضانی از جمله برگزیدگان این مسابقه بودند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول