اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره‌کل کتابخانه‌های استان اصفهان

مسابقه نقاشی کودک، کتاب و ماه‌ رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان، مسابقه نقاشی با موضوع‌های مختلف از جمله کودک، کتاب و ماه رمضان در تمام کتابخانه‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

مسابقه نقاشی کودک، کتاب و ماه‌ رمضان برگزار می‌شود

غلامرضا یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این مسابقات در سه گروه سنی خردسال (6 تا 12 سال)، کودکان (7 تا 11 سال) و نوجوانان (12 تا 14 سال) برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقات مرتبط با کتاب، ماه مبارک رمضان، ایام تعطیلات دانش‌آموزان و شعار سال جاری است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان ادامه داد: اوقات فراغت با کتاب، کودک، ماه‌ رمضان، حمایت از تولید ملی و بهترین خاطره از کتاب و کتابخانه چهار موضوعی است که مرتبط با این ایام برای این سه گروه سنی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در ارزیابی این نقاشی‌ها توسط داوران خلاقیت، رنگ‌آمیزی مناسب و ارتباط هر چه بهتر نقاشی با موضوع‌های بیان شده در نظر گرفته می‌شود و تکنیک رنگ‌آمیزی آزاد است.

یاوری تاکید کرد: عضویت در کتابخانه برای شرکت در این مسابقات ضروری نبوده و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان فرم شرکت در مسابقه را دریافت کنند و پس از تکمیل تا پایان مردادماه به همراه نقاشی خود به کتابخانه‌ها تحویل دهند.

وی در ادامه درباره عضویت در کتابخانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: عضویت در کتابخانه‌های عمومی اصفهان نیاز به ضامن ندارد و در هفته کتاب‌خوانی به صورت رایگان و در اعیاد مذهبی و مناسبت‌ها بهای عضویت نیم‌بها است.

وی اضافه کرد: به زودی با پیوستن تمام کتابخانه‌ها به شبکه اینترانت سراسری، عضویت در کتابخانه‌ها به صورت الکترونیکی در‌ خواهد آمد و اعضای هر کتابخانه عضو تمام کتابخانه‌های کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول