اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تبریز میزبان جشنواره مطبوعات شمال‌غرب کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره مطبوعات شمال‌غرب کشور در تبریز خبر داد.

تبریز میزبان جشنواره مطبوعات شمال‌غرب کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، "علی داننده" ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال استان اظهار کرد: در برهه کنونی با توجه به فضایی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده‌اند و هر روز تحریم‌ها را تشدید می‌کنند، رسانه‌ها می‌توانند با نقش تاثیرگذار خود ایران اسلامی را همچون دوران اوایل انقلاب و دفاع مقدس، از تحریم‌ها نیز به سلامت به سرمنزل مقصود برسانند.

وی افزود: اصحاب رسانه باید با درک صحیح از وضعیت و مسائل جاری کشور، تحلیل‌ها و راهبردهای مناسبی ارائه نموده و موجبات سربلندی بیش از پیش ملت ایران را فراهم آورند.

داننده نقش آذربایجان و تبریز را در ترسیم نقشه فرهنگی ایران و منطقه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها باید با توجه به پیشینه غنی و ذخایر معنوی این خطه از ایران اسلامی، بر شناساندن بیش از پیش مفاخر آذربایجان همت گمارند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی گفت: خبرنگاران می‌توانند با طرح گفتمان اقتصاد مقاومتی نقش موثر و سازنده‌ای را در این عرصه نیز ایفا نمایند.

داننده با بیان اینکه اقدامات مثبت حمایتی در خصوص مطبوعات صورت گرفته است، اظهار کرد: ارائه تسهیلات مسکن به خبرنگاران در آینده نزدیک، بازنشستگی خبرنگاران خبرگزاری‌ها با 20 سال سابقه و افزایش نرخ آگهی‌های مطبوعات از جمله اقدامات انجام شده توسط فرهنگ و ارشاد در یکسال گذشته است.

وی همچنین از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رسانه و حضور، شهر و رسانه و جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

در این آیین از خبرنگاران فعال استان تجلیل شده و نماینده مطبوعات محلی به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات فعالان این عرصه پرداختند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول