اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تیرماه 92

60 پروژه گردشگری در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تا پایان تیرماه 92 حدود 60 پروژه گردشگری در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

60 پروژه گردشگری در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیف‌الله فرزانه ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده حدود 2 هزار و500 شغل در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود 60 پروژه و تاسیسات گردشگری تا پایان تیرماه 92 به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای این پروژه‌ها 100 میلیارد تومان اعتبار جذب می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ادامه با بیان اینکه برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی کمیته به نام کمیته فنی موافقت اصولی تشکیل شد.

این مسئول ادامه داد:  برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برای گردشگری فیل‌ترهای گذاشته شد که سرمایه گذار و متقاضی درخواست تغییر کاربری متعهد می‌شوند که در اجرای کار نهایت دقت را داشته باشند.

فرزانه از دریافت مبلغ 14 میلیارد تومان اعتبار در سازمان گردشگری مازندران خبر داد و بیان داشت: با ایجاد موزه منطقه‌ای در دو شهر مازندران شغل مناسبی نیز ایجاد می‌شود.

این مسئول خواستار همکاری ارگان‌ها برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی  مازندران شد و گفت: باید ایجاد بازارچه صنایع دستی رونق مناسبی در سطح استان ایجاد می‌شود.

وی در پایان با اشاره  مشکل قانونی که برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی وجود دارد متذکر شد: مشکل ما این است که مازندران در سطح کشوری به صورت کلان‌شهر دیده نمی‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در پایان اذعان داشت: ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در محدود قانونی شهرها توجیه دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول