اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس:

متروی پیشوا تا پایان سال 92 راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اتفاق بزرگی در حوزه ریلی شهرستان پیشوا رخ داد و آن تبدیل قطار حومه‌ای به مترو است که طبق گفته مسئولان تا پایان سال 92 این پروژه راه‌اندازی می‌شود.

متروی پیشوا تا پایان سال 92 راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران سید حسین نقوی حسینی ساعاتی پیش در جمع مسئولان اجرایی شهرستان پیشوا اظهار داشت: شرایط کشور را باید درک کرد چرا که این شرایط عادی نیست.

نماینده شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در شرایط عادی کارهای زیادی انجام می‌دهیم و تصمیمات زیادی اتخاذ می‌کنیم اما در شرایط حساس باید حرکات و گفتارمان متفاوت باشد و این تفاوت را دشمنان از نزدیک ببینند و بشنوند و لمس کنند.

 

با اتحاد باید چنگ و دندان دشمن را کند کنیم

وی در ادامه تأکید کرد: امروزه شرایط خاصی بر نظام حاکم است و ما باید با اتحاد خود طوری حرکت کنیم که چنگ و دندان دشمنان را کند کنیم و آنها بدانند که ملت ایران با توجه به آرمان‌های خود پیرو مقام معظم رهبری است.

نقوی با اشاره به شرایط حاکم اقتصادی عنوان کرد: شرایط اقتصادی کشور را همه می‌دانیم و نباید بگذاریم تحریم‌ها و فشارها اثرات خود را بگذارند چرا که تحریم‌های بدتر از این را نیز گذرانده‌ایم. دشمن ما را طی 33 سال پنج بار تحریم کرد و ما بعد از آن با شکوفایی اقتصادی روبه‌رو شدیم.

 

10 هزار ماشین اتمی داریم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و سایر کشورها در آن اوایل مخالف بودند اما امروزه ما 10 هزار ماشین اتمی داریم. ما این مسائل را برای حرکت هوشیارانه مردم مطرح می‌کنیم و آنها باید با تلاش زیاد، اتحاد، یکپارچگی و همدلی پیش‌روی کنند.

 

دشمن می‌خواهد مردم را مقابل مقام رهبری قرار دهد

وی با تأکید بر هوشیاری مردم بیان داشت: هدف دشمن ایجاد نوعی نارضایتی در میان مردم است و قصد دارد آنها را مقابل مقام معظم رهبری قرار دهد و ما باید با راه‌ انداختن امور مردم و تلاش مضاعف مانع از عملی شدن نقشه‌های دشمنان شویم.

نقوی با اشاره به اجر و ثواب خدمت‌رسانی به مردم بیان داشت: مسئولان باید در هنگام خدمت‌رسانی به مردم به این توجه داشته باشند که آن شخص مأموری از طرف خداوند و وسیله‌ای برای ثواب کردن ما است.

 

رویداد بزرگی در حوزه ریلی ورامین و پیشوا رخ داده است

نماینده شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات شهرستان پیشوا گفت: اتفاق بزرگی در حوزه ریلی این شهرستان رخ داد و آن تبدیل قطار حومه‌ای به مترو است و همان‌طور که می‌دانید سال 85 هیئت دولت برای این شهرستان قطار حومه‌ای تصویب کرد.

وی افزود: این پروژه با دستور مستقیم رئیس جمهور به شرکت مترو واگذار شد، در این پروژه دو مشکل رخ داد. نخست اینکه ردیف جدول این پروژه به نام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بود که به تصویب مجلس رسیده بود و اعتبارات آن هم مربوط به راه‌آهن بود ولی آنها تأکید بر پیدا کردن ردیف و اعتبار از طرف ما داشتند که به‌نوعی تعویق دو سه ساله کار بود.

نقوی ادامه داد: ما هم با وزیر راه و شهرسازی و معاون اول رئیس جمهور صحبت کردیم و قرار شد این پروژه و تمام اعتبارات آن به شرکت مترو واگذار شود که به تصویب دولت هم رسید و اکنون شرکت مترو صفر تا صد این پروژه را با امکانات کافی در اختیار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: وقتی با جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا خدمت شهردار تهران رسیدیم، گفتند که شما در شهرستان پیشوا یک انقلاب صنعتی بزرگ را شروع کرده‌اید و وعده دادند که تا پایان سال 92 این پروژه راه‌اندازی شود و گفتند از همین الان پیگیر خرید واگن باشید.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول