اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار لنگرود:

تحریم دشمنان در امر خدمات‌رسانی بی‌تاثیر بوده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار لنگرود با بیان اینکه هفته دولت پروژه‌های زیادی در این شهرستان افتتاح می‌شود، گفت: تحریم دشمنان در امر خدمات‌رسانی به مردم بی‌تاثیر بوده است.

تحریم دشمنان در امر خدمات‌رسانی بی‌تاثیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، عبدالحسین داداشی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت باید خدماتی که در طول سال ارائه می‌شود بازگو شود.

وی با بیان اینکه دولت دهم روزهای پایانی خدمات خود را طی می‌کند، اذعان کرد: باید عملکرد خدمتگزاری این دولت در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون سیاسی فرماندار لنگرود از دستگاه‌ها خواست عملکرد یک‌ساله خود را به صورت بنر بر سر در اداره‌ها نصب کنند تا از این طریق تلاش‌های یک‌ساله دستگاه‌ها بر همگان آشکار شود.

وی با بیان اینکه شعار دولت عدالت‌گستری است، تصریح کرد: بحث نمایش خدمات از طرف دستگاه‌ها در واقع نمایش دستاوردهای نظام است.

داداشی گفت: امسال اطلاع‌رسانی خدمات باید به گونه‌ای ویژه انجام شود زیرا با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها مردم باید بدانند که این تحریم‌ها هیچ اثری در خدمت‌رسانی به مردم نداشته است.

وی از دستگاه‌ها خواست افتتاح پروژه‌های خود را در هفته دولت قرار دهند تا مردم از این نوع خدمات باخبر شوند.

این مسئول، با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌ها باید کارمندان نمونه خود را معرفی کنند، افزود: در این انتخاب می‌توانند یک تا چند ملاک را مد نظر قرار دهند و اگر شخصی برای چند سال متوالی کارمند نمونه شد دوباره نیز می‌توانند وی را کارمند نمونه معرفی کنند.

وی هفته دولت را هفته بیان خوبی‌ها دانست و تصریح کرد: دستگاه‌ها برای به تصویر کشاندن خدمات مثبت خود روی بنرها اطلاع‌رسانی کنند و انتقادها و نقدها را موکول به جلسات خاص آن قرار دهند.

داداشی از دستگاه‌ها خواست تا هر چه سریع‌تر پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح دارند را به فرمانداری معرفی کنند.وی یادآور شد: در افتتاح پروژه‌ها باید دقت کرد که پروژه‌ها ناقص افتتاح نشود.

وی از کارهای برنامه‌ریزی شده در هفته دولت را دیدار با خانواده‌های شهدای کارمند اعلام کرد و متذکر شد: حضور ما در کنار خانواده‌های شهدا موجب دلگرمی این عزیزان است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول