اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

فرصت‌های ایران در دل تحریم‌ها و تهدیدها نهفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ایران در سطح بالایی از آمادگی در مقابله با تهدیدات و تحریم‌های دشمنان قرار دارد و باید گفت که فرصت‌های ما در دل تحریم‌ها و تهدیدات است.

فرصت‌های ایران در دل تحریم‌ها و تهدیدها نهفته است

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اگر چه ابعاد تهدیدات دشمنان روز به روز گسترده‌تر می‌شود اما در مقابل هم آمادگی ما به صورت منطقی و دقیق افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: وجود تجهیزات مدرن و قوی در عرصه‌های دریا، هوا و زمین، نیروی انسانی مومن و شجاع و وجود نیروی ایمان در وجود نیروهای مسلح زمینه‌ای برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان که با هدف جنگ روانی صورت می‌گیرد، خواهد بود.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، دشمنان ما در قالب چند کشور محدود نمی‌شود بلکه اکنون دنیا علیه ایران و پیشرفت‌های آن مانع‌تراشی می‌کند و این نشان از آن است که قدرت‌های زورگو چیزی در برابر منطق نظام اسلامی ندارند و این مسئله آنها را مجبور به واکنش در قالب توطئه‌های گوناگون کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فضای فرصت به جای نگرانی از تهدید در ایران وجود دارد چراکه حضور دشمنان در عراق و افغانستان به جای دست‌یابی به اهداف، به برنامه مهره‌چینی و گماردن دست‌نشانده‌های خود در پست‌های مدیریتی این کشورها هم دست نیافتند.

سردار رجبی افزایش آمار تلفات نیروهای ناتو در افغانستان و گرفتار شدن آنان در منجلاب بیانگر شکست آنان است و به یقین تکرار این تجربه به ضرر بیشتر آنان بوده و هیچ وقت اجازه چنین اشتباهی به خود نمی‌دهند.

وی با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله از سوی این کشورها که اکنون تهدید را بر عمل به منظور ایجاد جنگ روانی ترجیح داده‌اند، یادآوری کرد در آن زمان ایران جدای از عدم برخورداری از امکانات و تجهیزات جنگی، از خرید سلاح و مهمات نیز تحریم شده بود و با آن شرایط سخت بر دشمن پیروز شد و دنیا را در بهت و حیران فرو برد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: اکنون ایران اسلامی با برخورداری از تجهیزات و امکانات پیشرفته ساخته دست متخصصان کشورمان در اوج آمادگی قرار دارد و آنها در هیچ شرایطی اجازه کوچکترین تحرک مبنی بر حمله نظامی به ایران را به خود نمی‌دهند.

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب که "دشمنان بدانند در هر سطحی که به ما حمله کنند در همان سطح پاسخ خواهیم داد"، گفت: این فرمایشات مقام معظم رهبری نشان از تبلیغی بودن تهدیدهای استکبار جهانی علیه ایران است و عدم اجرای "گزینه ایران روی میز قرار دارد" ضعف آنان در برابر نظام و ملت ایران را می‌رساند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به تشدید تحریم‌ها و ایجاد محرومیت‌ها و ممنوعیت‌ها همراه با تهدیدها و ارعاب‌ها از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و گفت: نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر این است که همه ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه اقتدار اقتصادی ایران را در کنار اقتدار سیاسی، فرهنگی و نظامی آن در روند به ثمر نشستن حرکت‌های بیداری اسلامی منطقه یک پیش‌نیاز و ضرورت آن را در این مقطع حساس، مضاعف می‌دانند.

رجبی تصریح کرد: به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران مأمن، پناهگاه و تصویر تمام‌نمای آینده جهان اسلام است که امسال و در ادامه حرکت جهاد اقتصادی، به عنوان یکی از گلوگاه‌ها و مولفه‌های اساسی در حل مشکل اقتصادی کشور و تضمین تحقق اهداف اقتصادی، موضوع تولید ملی و داخلی متغیر مهم و تعیین‌کننده‌ای به شمار می‌رود.

وی در پایان تاکید کرد: با عزم و همت بلند ملت ایران آخرین امیدهای دشمنان ایران نیز به یأس تبدیل و توهم آنان مبنی بر احتمال به شکست کشاندن انقلاب اسلامی از طریق فشارهای اقتصادی نیز همچون سایر اوهام و تخیلات باطل آنها با سیلی بیدارکننده ملت انقلابی ما از سرشان بیرون خواهد رفت.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول