اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر:

حفظ امنیت رژیم اشغالگر قدس سیاست اصلی آمریکا است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ابهر گفت: امنیت اسرائیل در منطقه، سیاست اصلی و ساختاری ایالت متحده در خاورمیانه محسوب می‌شود.

حفظ امنیت رژیم اشغالگر قدس سیاست اصلی آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: اهمیت راهپیمایی روز قدس در سال جاری بسیار مضاعف، جدی و حیاتی‌تر از سال‌های قبل است.

وی افزود: این قضیه امسال با امنیت ملی ما گره خورده است و شاهد بیداری اسلامی نیز در منطقه هستیم.

معاون فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان در منطقه خاطرنشان کرد: امنیت رژیم اشغالگر قدس در منطقه، سیاست اصلی و ساختاری ایالت متحده در خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی افزود: ایالت متحده حیات و موجودیت این رژیم نامشروع را تضمین کرده است تا به این وسیله اهداف و توطئه‌های خود را به سرانجام برساند.

ربیعی با اشاره به حرکت‌ برخی کشورهای عربی در زمینه تحقق اهداف آمریکا و اسرائیل در منطقه گفت: طی 30 سال گذشته اکثر کشورهای عربی در راستای منافع آمریکا و استکبار جهانی حرکت کردند.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: در روز قدس، همه مسلمانان در برابر استکبار ایستاده و فریاد آزادی و ظلم‌ستیزی سر می‏دهند.

معاون فرماندار شهرستان ابهر به بیداری اسلامی منطقه اشاره و اضافه کرد: بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه حاصل درایت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در شکل‏گیری روز جهانی قدس و هدایت مسلمانان جهان در تشکیل جبهه ضداستکباری است.

وی افزود: پیشرفت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف موجب هراس و وحشت استکبار شده که امروز با به کارگیری تمام توان سعی در ایجاد اختلال در روند امور ملت دارند که مردم عزیز ایران با هوشیاری تمام توطئه‌های آنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول