اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

منفورترین رژیم جهان رژیم اشغالگر قدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: امروز منفورترین رژیم در جهان رژیم اشغالگر قدس بوده که بیش از هر زمان دیگر خود را در معرض خطر نابودی میبیند.

منفورترین رژیم جهان رژیم اشغالگر قدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله مهمان‌نواز در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در جمع پرشور نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و روز ذلت صهیونیست و آمریکا است.
وی با بیان اینکه روز قدس روز پایان سلطه ابرقدرت‌ها و روز شادی ملت‌های مسلمان جهان است، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران امسال در شرایطی روز قدس را گرامی داشته که بیداری امت اسلامی منطقه را فرا گرفته است.
امام جمعه بجنورد افزود: ملت‌های مسلمان امروز حکام جور و ستم را یکی پس از دیگری را  برهم ریخته و آنان را سرنگون و به زباله‌دان تاریخ میاندازند.
عضو مجلس خبرگان رهبری صهیونیست را بیش از هر زمان دیگر در معرض خطر نابودی عنوان کرد و گفت: همانطور که خداوند وعده داده است روز تباهی و سرنگونی حکام ظلم از جمله صهیونیست فرا رسیده است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: این شهدای بزرگوار اسوه و الگوی خدمتگزاری صادقانه و خالصانه در نظام جمهوری اسلامی بودند.
وی گفت: امروز هم دولتمردان با خدمات شایسته خویش به مردم خصوصاً محرومان و مستضعفان که صاحبان اصلی انقلاب بوده همچون شهید رجایی و باهنر در حال خدمتگزاری هستند.
آیت‌الله مهمان‌نواز همچنین با اشاره به تقوای الهی و اجتناب از معصیت و گناه اظهار داشت: تقوا مایع رستگاری انسان و رهایی از چنگال شیطان بوده و سبب نزدیک شدن به خداوند متعال و پرهیزگاران میشود.
خطیب جمعه بجنورد اضافه کرد: تقوا و پرهیزگاری مسئله اساسی در نظام اسلامی بوده و ماه مبارک رمضان سیر و سلوکی برای مؤمنان بوده که به خودسازی بپردازند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول