اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه انجام شد

برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی مصری در شبانکاره

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی مصری در شبانکاره برگزار شد.

برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی مصری در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره بعد از ظهر امروز در محفل انس با قرآن در حضور قاری برجسته مصری اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های دینی و مذهبی در ماه مبارک رمضان از مسائل مهمی است که اداره تبلیغات اسلامی برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت توجه به جوانان در برنامه‌های دینی و مذهبی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان به فضاهای دانشگاهی و دانشجویان شبانکاره توجه خاصی داشته‌ایم و این اصل در برنامه‌های این ماه متبلور بوده است.

نیک‌نژاد بیان داشت: این محفل انس با قرآن با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، دانشگاه علمی ـ کاربردی و شهرداری شبانکاره به مناسبت ماه رمضان با حضور قاریان استانی و محمدعلی جابین، قاری مصری برگزار شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اضافه کرد: ما در طول مبارزات خود همواره خطوط اصلی حرکت خود را از قرآن دریافت کرده و آن را همچون شعارهای همیشگی انقلاب خود مطرح ساخته‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره اظهار داشت: سنت تلاوت قرآن که توصیه‌ رهبران اسلامی است بزرگ‌ترین سهم را در گسترش فرهنگ قرآنی و آکنده شدن فضای اجتماعی به معارف این فرهنگ داراست.

نیک‌نژاد گفت: ما باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری زندگی‌مان را طبق این سنت قرار داده و با مشورت گرفتن از دستورات کلام وحی زندگی سعادت‌مندی داشته باشیم.

این مسئول ابراز داشت: فعالیت‌‌های اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره در سال‌های اخیر پیشرفتی چشمگیر داشته و تلاش خود را برای تداوم این روند به کار خواهیم گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره عنوان کرد: فعالیت‌ هیئات مذهبی در این عرصه مؤثر بوده و همواره در تمام مراحل، همکاری مطلوب هیئات مذهبی در همه عرصه‌ها را شاهد بوده‌ایم.

این مراسم با تلاوت سوره ابراهیم با صدای حمید فرحناکی قاری برجسته استان بوشهر آغاز شد و در ادامه قاری بین‌المللی مصری، محم علی جابین با تلاوت سوره آل عمران با صدای خود به مراسم حال و هوای معنوی بخشید.

در این مراسم با اهداء هدایایی از طرف تبلیغات اسلامی شبانکاره از قاریان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول