اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در گیلان

مرکز آموزش هتل‌داری آستارا راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آستارا از راه‌اندازی مرکز آموزش هتل‌داری این شهرستان برای نخستین‌بار در گیلان خبر داد.

مرکز آموزش هتل‌داری آستارا راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بهبود معاشکار ظهر امروز در جریان برگزاری کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان از آغاز آموزش رشته هتل‌داری برای کارجویان این رشته خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این مرکز بخش گردشگری شهرستان و همچنین استان با آموزش‌هایی که فعالان این بخش می‌بینند توسعه و گسترش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مبلغ 700 میلیون تومان برای راه‌اندازی و ساخت این مرکز آموزشی در نظر گرفته شده است، افزود: در این مرکز میز آرایی هتل، کارمند رزرواسیون، نظافت‌چی هتل، اطلاعات هتل، روابط عمومی هتل، اتاق‌داری، سرآشپز، انباردار و کمک مهماندار هتل آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اهداف خدماتی این مرکز آموزشی در آستارا تصریح کرد: ماهیت و اصل خدمات این مرکز پرورش نیروهای مجرب و کارآزموده انسانی را شامل می‌شود که توانمندی‌ها و قابلیت‌های نیروی انسانی آن کیفیت و درجه اعتبار این خدمات را مشخص می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه هر نیروی انسانی در سازمان‌های خدماتی نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقش موثری در رضایت‌مندی مشتری و موفقیت سازمان‌ها دارد به همین دلیل جایگاه آموزش در سازمان‌های خدماتی از جمله آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بسیار ویژه است.

وی ادامه داد: با افزایش آگاهی و نیازمندی سازمان‌ها در این حوزه، نیازها و خواسته‌های مشتریان را جلب و برای این کار حتما باید به افزایش توانمندی پرسنل و مراجعه کنندگان پرداخت.

معاشکار اهداف دیگر آموزش فنی و حرفه‌ای در این باره را برگزاری مطلوب کنفرانس‌ها و سمینارهای مختلف در حد استاندارد عنوان کرد و یاد آور شد: در ارائه برگزاری دوره‌های هتل‌داری آخرین دستاوردهای تجربی و علمی متخصصان آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را به متقاضیان آموزش این دوره ارائه می‌کنند.

به گزارش فارس، مرکز آموزش هتل‌داری و گردشگری آستارا وابسته به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان برای نخستین‌بار در این استان در محل آموزش فنی و حرفه‌ای آستارا راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول