اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از چهار و نیم ماه

هتل بازسازی شده ایرانگردی و جهانگردی خلخال افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مجموعه بازسازی شده هتل ایرانگردی ـ جهانگردی خلخال در کمتر از چهار و نیم ماه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هتل بازسازی شده ایرانگردی و جهانگردی خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این هتل که صبح امروز افتتاح شد دارای سالن پذیرایی با ظرفیت 700 نفر، 15 اتاق دو تخته و یک واحد سوئیت رویال است.

در مراسم بهره‌برداری از این هتل بازسازی شده مدیر شرکت ایرانگردی و جهانگردی شمالغرب کشور در سخنانی اظهار داشت: در بازسازی این مجموعه سعی شده است از بهترین مبلمان و تجهیزات استفاده شود.

علیرضا صفری با یادآوری اینکه صنعت گردشگری در هر کشور و منطقه‌ای رونق گیرد به نفع آن منطقه خواهد بود خاطرنشان کرد: امروز صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال، درآمدزایی بیشتر و رونق اقتصادی جامعه نقش بی‌بدیلی دارد که این نقش‌آفرینی در مناطق کمتر توسعه‌یافته بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: شهرستان خلخال به دلیل توسعه‌یافتگی کمتر در گذشته یکی از اهداف ما برای احداث هتل مجموعه شرکت ایرانگردی و جهانگردی بوده است که امیدواریم به توسعه و رونق گردشگری و صنعت توریسم در این شهرستان کمک کند.

این مسئول ارتقای سطح خدمات و بهره‌مندی گردشگران و توریسم را از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این صنعت پردرآمد ضروری خواند و اضافه کرد: به همان میزان که گردشگر وارد این شهر می‌شود به یقین شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده و یک حرکت روبه جلو را در توسعه همه‌جانبه آن منطقه شاهد خواهیم بود.

صفری تصریح کرد: شرکت ایرانگردی و جهانگردی شمالغرب کشور در استان‌های گیلان، اردبیل و قزوین سرمایه‌گذاری‌های کلانی را انجام داده است که به نظر می‌رسد در این استان نیز خلخال و مشگین‌شهر از مناطق مستعدی است که می‌توان توسعه ظرفیت‌های گردشگری را هدفگذاری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم فرماندار خلخال نیز در سخنانی با بیان اینکه امسال 400 هزار مسافر از مراکز دیدنی خلخال بازدید کرده‌اند اظهار داشت: به نظر می‌رسد حجم زیادی از سفرها در شهریورماه امسال به این منطقه صورت گیرد.

ذبیح‌الله عبداللهی از هماهنگی برای ورود 10 هزار گردشگر در قالب تور به خلخال بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد مناطق متنوع گردشگری و طبیعی خلخال به ویژه ازناو، اندبیل و دیگر مناطق مستعد گردشگری این منطقه می‌تواند یک ظرفیت بی‌نظیر برای جذب و هدایت گردشگر باشد.

وی یکی از محورهای توسعه این شهرستان را بخش گردشگری توصیف و اضافه کرد: آبان‌ماه امسال همایش ملی سرمایه‌گذاری در این شهرستان برگزار می‌شود که سعی داریم در این همایش از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت کنیم تا بستر یک تحول در این منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول