اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

دو خطه گهرو ـ قلعه ممکا ـ بلداجی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری دو خطه گهرو ـ‌ قلعه ممکا ـ بلداجی شهرستان بروجن به بهره‌برداری می‌رسد.

دو خطه گهرو ـ قلعه ممکا ـ بلداجی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی علیخانی پیش‌ از ظهر امروز در بازدید از دو خطه گهرو ـ‌ قلعه ممکا ـ بلداجی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این زمینه تمام شرایط لازم برای بهره‌برداری از این طرح مهم در سال جاری فراهم شده است.

وی افزود: در حال حاضر دوخطه گهرو ـ‌ قلعه ممکا ـ بلداجی از پیشرفت فیزیکی بالغ بر 85 درصد برخوردار است و مراحل تکمیل و راه‌اندازی خود را با سرعت هر چه بیشتر طی می‌کند.

علیخانی بیان داشت: تا امروز برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح افزون‌ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن در سال جاری نیز تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه در سال جاری تکمیل طرح‌های نیمه‌‌تمام که قابلیت بهره‌برداری در سال جاری را دارا هستند در اولویت برنامه‌های کاری اداره‌کل راه و شهرسازی این استان است، ما برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تکمیل این طرح در سال جاری انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: روند اجرایی این طرح در حال حاضر بر اساس برنامه‌ از قبل تعیین شده در حال اجرا است و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

علیخانی تصریح کرد: با راه‌اندازی این محور در سال جاری ما شاهد امن‌تر شدن جاده‌های برون‌شهری این استان و در نتیجه کاهش حوادث جاده‌ای در استان چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

وی بیان داشت: این اداره‌کل در نظر دارد تمام اقدامات لازم برای امن‌‌سازی جاده‌های این استان را با یک برنامه‌ریزی جامع و صحیح انجام دهد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول