اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار لرستان:

طرح آب‌رسانی به 6 روستای بیرانشهر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفار استان لرستان گفت: با به بهره‌برداری رسیدن عملیات آب‌رسانی به شش روستای بیرانشهر، اهالی این روستا‌ها از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

طرح آب‌رسانی به 6 روستای بیرانشهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان، علیرضا کاکاوند گفت: با بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی سراب ملکی از توابع بیرانوند، آب سالم و بهداشتی شش روستای این بخش تأمین شده است.

وی اظهار داشت: این پروژه شامل آب‌رسانی به روستاهای سراب ملکی، گولاب وسطی و سفلی، موسیوندی، چغابل و مختوائی با جمعیتی بالغ بر 200 خانوار است که برای اجرای آن حدود 800 میلیون ریال هزینه شده است.

کاکاوند اظهار داشت: این طرح شامل به‌سازی و تجهیز چشمه، ساخت ایستگاه پمپاژ، اجرای خط و شبکه داخلی به طول یک هزار متر، تعمیر یک باب مخزن و اجرای انشعابات داخلی و کنتورگذاری مشترکان است.

وی هم‌چنین از آب‌رسانی به روستای اکبرآباد مهمیل از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه 30 خانوار ساکن در این روستا از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال اجرایی شده است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول