اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

خدمت به محرومان بهترین بخش کارنامه مدیران است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر خدمت به محرومان و نیازمندان را بهترین بخش از کارنامه و عملکرد مدیران دانست.

خدمت به محرومان بهترین بخش کارنامه مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی صبح امروز در جمع دختران دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در بقعه مبارکه بی‌بی زینب بهشهر، از لزوم توجه به گره‌گشایی مشکلات نیازمندان تا وضعیت فعلی کشورهای مسلمان سخن گفت.

وی با بیان اینکه اکنون شاهد وضعیت بسیار حساسی در سوریه و کشورهای اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: با پیگیری اخبار و گزارش‌ها در واقع می‌بینیم که دوباره آن حوادث تاریخی از سوی سفاکان و جلادان عالم علیه ستمدیدگان و مظلومان عالم، امروز و در قرن 21 از سوی برخی خون‌آشامان انجام می‌شود.

نماینده دولت در بهشهر اظهار داشت: نمی‌دانیم چرا بعضی از کشورهای به ظاهر مترقی در مقابل وحشیانه‌ترین جنایات سکوت مرگبار اختیار کرده‌اند و حاکمان کشورهایی چون عربستان به اسلام و مسلمین خیانت می‌کنند در حالی که لقب خادمان حرمین شریفین را به خود نسبت می‌دهند.

البرزی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یقین دارم که اگر یک مدیر و مسئول در نظام اسلامی در دوران مسئولیتش در کارنامه عملیاتی خود چیزی با عنوان کمک به محرومان و ایتام جامعه داشته باشد به دیگر کارهایش هم می‌توان نگاه مثبتی داشت.

وی با بیان اینکه نشاندن لبخند بر لبان حتی یک نیازمند هم از شاخصه‌های یک مدیر موفق است، تصریح کرد: اگر کارنامه خدماتی یک مدیر پر از فعالیت‌های اقتصادی و شهرسازی باشد اما گرهی از کار نیازمندان را باز نکند بقیه کارهای او به چشم نمی‌آید.

فرماندار بهشهر در پایان سخنان خود با تقدیر از ادارات اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد حضرت امام(ره) و آموزش و پرورش، اظهار داشت: خدمت به محرمان و نیازمندان بهترین و مهم‌ترین بخش کارنامه و عملکرد مدیریتی است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول