اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان:

بهبود وضعیت اقتصادی مهم‌ترین مسئله در کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان گفت: بهبود وضعیت اقتصادی مهم‌ترین مسئله در کشور است که با همکاری فعالان اقتصادی و مراکز دانشگاهی در این زمینه باید اقدام کرد.

بهبود وضعیت اقتصادی مهم‌ترین مسئله در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سعید محمدزاده ظهر امروز در نخستین همایش مراکز علمی کاربردی شهرستان بروجرد که در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی بروجرد برگزار شد، گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال که تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است، باید با همکاری بتوانیم اهداف دانشگاه جامع را عملی کنیم.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان گفت: فعالیت‌های پژوهشی از اهمیت بالای برخوردار هستند.

در ادامه این همایش مجری مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی بروجرد یک و مدیرعامل تشکل لپکو لرستان گفت: هدف از برگزاری همایش مراکز آموزش علمی کاربردی، ایجاد تعامل بین مراکز و در راستای پیروی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مورد همکاری برگزار شده است.

علی کردی بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، این را باید فرصتی مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی دانست زیرا تحقق این شعار مستلزم همکاری نهادها است.

وی اضافه کرد: بروجرد ظرفیت‌های خوب اقتصادی دارد و با همکاری بیشتر بخش صنعت و آموزش می‌توان از این فرصت بهره برد و از این فرصت برای پرورش نیروهای کار استفاده کرد.

کردی تصریح کرد: تشکل اقتصادی لپکو با 370 عضو تولید کننده و صادر کننده در لرستان به عنوان بزرگ‌ترین حامی بخش آموزش‌های علمی ـ کاربردی مطرح است.

وی یادآور شد: اخذ مجوز برای تاسیس مراکز آموزشی، ارائه تسهیلات با بهره کم، تملک ساختمان‌های مازاد و اراضی آموزشی و سرمایه‌گذاری در دانشگاه از مهم‌ترین نیازهای این عرصه است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول