اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

تمرکز دوربین‌های نصب‌شده در مرکز کنترل ترافیک قزوین

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت‌: کلیه دوربین‌های نصب شده در قزوین توسط سازمان‌های اتوبوسرانی، مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در مرکز کنترل ترافیک متمرکز می شوند.

تمرکز دوربین‌های نصب‌شده در مرکز کنترل ترافیک قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدمهدی یدی‌همدانی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین برگزار شد این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: کلیه جایگاه‌های CNG سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مجهز به سامانه نظارت تصویری شده و تصاویر دوربین‌ها به این سازمان و متعاقبا به مرکز کنترل ترافیک با بستر رادیویی ارسال ‌می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با تأکید بر بهره‌برداری از هفت دوربین در پایانه‌ها و ایستگاه‌های اصلی سازمان اتوبوسرانی قزوین و حومه، عنوان کرد: باید کلیه این تصاویر از طریق فیبر نوری از چهار راه ولیعصر (عج) قزوین به مرکز کنترل ترافیک منتقل شوند.

یدی‌همدانی در ادامه بیان کرد: سرور‌های سازمان اتوبوسرانی نیز به ویژه در مبحث AVL و بلیت‌های الکترونیکی در مرکز کنترل ترافیک مستقر خواهند شد.

وی همچنین در خصوص اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین ادامه داد: این سازمان باید نسبت به نصب و راه‌اندازی دوربین‌های نظارت تصویری در پایانه‌های رز، الموت و نسیم‌شمال اقدام کند و کلیه دوربین‌های موجود در این سازمان توسط عوامل اجرایی و پیمانکاران مرکز کنترل ترافیک اصلاح و امکان بهره برداری از کلیه تصاویر در این مرکز مهیا شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: برای بهبود اطلاع‌رسانی به شهروندان شماره تلفن اطلاعات ترمینال مرکزی در سامانه 118 ثبت می‌شود تا این اطلاعات به صورت 24 ساعته توسط اپراتور یا تلفن گویا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

همدانی از استقرار واحد‌های گشت سازمان تاکسیرانی در جایگاه‌های CNG به مدت یک هفته خبر داد و گفت: واحد گشت این سازمان باید کنترل‌های لازم را بر تاکسی‌ها اعمال کرده و دفترچه تاکسی‌های دارای عیب و نقص را اخذ و به سازمان تاکسیرانی برای برطرف کردن عیب ارسال کنند.

وی در پایان یاد‌آور شد: ضرورت برگزاری هفتگی این جلسه، بررسی و نظارت بر اجرای پروژ‌ه‌ها ی ترافیکی شهر و ایجاد هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول