اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

قیر وعده داده شده دولتی تاکنون تأمین نشده است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: قرار بود با تأمین اعتبار قیر مورد نیاز کارخانه های آسفالت خریداری شود که این کار تاکنون انجام نشده است.

قیر وعده داده شده دولتی تاکنون تأمین نشده است

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، تولید روزانه یک‌هزار و 700 تن آسفالت را به مبلغ 170 میلیون تومان یادآور شد و اظهار داشت: از محل عوارض گمرک در دو مرحله مبلغ ناچیزی به استان اختصاص یافته که قرار بود از همین محل با تأمین اعتبار قیر مورد نیاز کارخانه‌های آسفالت خریداری و ذخیره‌سازی شود که این کار تاکنون انجام نشده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: مسئولان مدعی هستند که به دلیل افزایش قیمت قیر در بازار در خرید به مشکل برخوردند در حالی که سهمیه ما بیش از دو هزار تن بوده است که امیدواریم با خرید به موقع و تحویل آن در تهیه و پخش آسفالت با مانعی روبه‌رو نشویم.

بدری تصریح کرد: مسئولان قول دادند تا آخر این هفته قیر مورد نیاز را تأمین کنند که اگر این کار صورت نگیرد ما در هفته‌‌های آینده با کمبود و مشکل جدی در این زمینه روبه‌رو می‌شویم که به نظر می‌رسد با همت مسئولان می‌توان به برطرف شدن این مشکل امیدوار بود.

این مسئول در مورد پرداخت 50 میلیارد تومان اعتبار دولتی به شهرداری‌ها نیز خاطر نشان کرد: هر چند مسئولان استانی و کشوری در این زمینه دست خطی از رئیس جمهور گرفتند تا این مبلغ پرداخت شود اما ریالی تاکنون از این مبلغ به شهرداری اردبیل اختصاص نیافته و با این روند به نظر می‌رسد ما با مشکلات جدی در تأمین منابع مالی روبه‌رو می‌شویم.

شهردار اردبیل اضافه کرد: در 13 ماه حضورم در شهرداری حقوق پرسنل به موقع پرداخت شده و مرداد ماه شاید اولین ماهی باشد که در این زمینه نگرانی وجود دارد که در تلاش هستیم ظرف 15 روز آینده از هر طرق مختلف منابع مالی جذب کرده تا در پرداختی مرداد پرسنل با مشکلی مواجه نشویم.

وی جو ایجاد شده به دنبال کار و تلاش مستمر را در تأمین انتظارات مردم بسیار وسیع و دامنه‌دار توصیف کرد و ادامه داد: ما سعی داریم به انتظارات مردم پاسخ دهیم و در حد امکان زمینه نارضایتی‌ها را فراهم نکنیم.

بدری بیان کرد: شهرداری اردبیل و شورا دست به دست هم داده تا در وانفسای مشکلات مادی و چالش‌هایی که در این زمینه به صورت ملی وجود دارد کارهای عمرانی و اجرایی خود را تعطیل و یا مختل نکنند بلکه با ادامه این روند رضایت نسبی و شور و نشاط اجتماعی را فراهم آورند.

وی گفت:‌ قطعاً در این مسیر اگر مسئولان یاریگر نباشند ما با مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم و مسایل مالی نیز بر دامنه این مشکلات می‌افزاید.

بدری در ادامه سخنان خود افزود: در این بین رضایت مردم به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل را بزرگ‌ترین افتخار می‌دانیم و یقین داریم چنین حمایت‌هایی در تاریخ شهرداری اردبیل بی‌نظیر است و به ادامه مسیر و دعای خیر مردم بیش از هر زمان دیگر نیازمند هستیم.

شهردار اردبیل در ادامه از حل مشکل اساسی و ریشه‌ای تأمین منابع آب پارک‌ها و فضای سبز شورابیل و محوطه بالقلو خبر داد و تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده و مساعدت آب منطقه‌ای استان حقابه شهرداری هم از شورابیل و هم رودخانه بالقلو تأمین شده است تا در طرح تفصیلی و توسعه‌ای فضای سبز در آینده مشکلی از بابت آبیاری فضای سبز در این مناطق وجود نداشته باشد.

بدری خاطر نشان کرد: برای فضای سبز اطراف بالقلو 300 لیتر در ثانیه حقابه تخصیص دادند که برای همیشه می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول