اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

واحد آلاینده تولید قیر در قم تعطیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت اداره کل از ادامه فعالیت یک واحد آلاینده محیط زیست در استان ممانعت به عمل آمده است.

واحد آلاینده تولید قیر در قم تعطیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان قم، علیرضا نجیمی با اشاره به برنامه‌های پایش مستمر اداره کل در سطح استان به منظور شناسایی،کنترل و جلوگیری از فعالیت واحدهای آلاینده گفت: در همین راستای یک واحد آلاینده تولید قیر در منطقه دستجرد استان قم که دارای آلودگی شدیدی بود شناسایی و تعطیل شد.
وی اضافه کرد: با صدور اخطار و تعیین مهلت قانونی، این واحد تولیدی ملزم شد تا برای تغییر فرایند تولید و رفع آلودگی اقدام لازم را انجام دهد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم اضافه کرد: اما پس از پایان مهلت تعیین شده، از سوی مسئول این واحد نسبت به بهسازی فعالیت و رفع آلودگی هیچگونه اقدامی صورت نگرفت و با توجه به اینکه فعالیت تولید قیر در منطقه دستجرد استان قم ممنوع و خلاف ضوابط و استانداردهای زیست محیطی بوده و این واحد به صورت غیر مجاز و اغلب شبانه فعالیت می‌کرد، این اداره کل با هماهنگی و همکاری عوامل نیروی انتظامی، طبق ماده 11 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست نسبت به تعطیلی و جلوگیری از فعالیت آن اقدام کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول