اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان خبر داد

ایجاد بخش سوختگی در سمنان/ احداث بخش جراحی قلب در شاهرود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان از ایجاد بخش سوختگی در سمنان و احداث بخش جراحی قلب در شاهرود خبر داد.

ایجاد بخش سوختگی در سمنان/ احداث بخش جراحی قلب در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخائی ظهر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: با اجرای طرح‏‌های مهر ماندگار و دیگر پروژه‏‌ها و مصوبات دولت، شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر استان سمنان خواهیم بود.

وی افزود: طرح‏‌های مهر ماندگار از جمله اقدامات و عملکردهای شایان دولت خدمت‏گزار برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر  به مردم عزیزمان است.

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان تصریح کرد: این طرح‏‌ها در استان سمنان مشخص و اعتبارات لازم آن تامین شده است و در زمان معین شده به بهره‏‌برداری خواهد رسید.

کارخائی افزود: طرح‏‌های مهر ماندگار، طرح‏‌های اساسی و زیربنایی بوده و تاثیر مهمی در زیرساخت‏‌ها و بهره‏‌مندی مردم استان سمنان خواهد داشت.

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان با اشاره به اینکه دستیار ویژه ریاست جمهوری و همکارانش پیگیر اجرای طرح‏‌های مهر ماندگار هستند، افزود: در سفر یک روزه دستیار ویژه ریاست جمهوری از همه پروژه‏‌ها و طرح‏‌های مهر ماندگار استان بازدید به عمل آمد.

کارخائی ادامه داد: محرابیان روند پیگیری و اجرای طرح مهر ماندگار در استان را مورد بررسی قرار داد و باید دانست که با اجرای طرح‏‌های مهر ماندگار و دیگر پروژه‏‌ها و مصوبات سفرهای ریاست جمهوری، شاهد وضعیت خوبی از لحاظ زیربنایی و رشد و توسعه استان خواهیم بود.

وی در ادامه طرح‏‌های مهر ماندگار در استان سمنان را که در حال اجرا و پیگیری است، تشریح و اعلام کرد: ایجاد بخش سوختگی با ظرفیت 20 تختخواب در جوار بیمارستان 220 تختخوابی سمنان با حجم عملیات 6 هزار مترمربع و برآورد اعتبارات و تسهیلات 80 میلیارد ریال انجام می‏‌شود.

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان افزود: احداث بخش جراحی قلب در شاهرود با حجم عملیات 3 هزار و 500 مترمربع و برآورد اعتبارات و تسهیلات 108.7 میلیارد ریال نیز انجام می‏‌شود.

کارخائی ادامه داد: راه‏‌اندازی و ایجاد و تجهیز بخش سوختگی 10 تختخوابی بیمارستان فاطمیه شاهرود با حجم عملیات 2 هزار و 500 متر مربع و برآورد عملیات و تسهیلات 28 میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: توسعه و تجهیز بیمارستان 160 تختخوابی فاطمیه شاهرود با حجم عملیات 19 هزار و 816 مترمربع و برآورد اعتبارات و تسهیلات 410 میلیارد ریال نیز پیگیری می‏‌شود.

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان از تکمیل طرح احداث دانشکده بهداشت دامغان با حجم عملیات 5 هزار و 400 مترمربع و برآورد عملیات و تسهیلات 45.73 میلیارد ریال خبر داد و به تکمیل و تجهیز خوابگاه دانشجویی دانشکده بهداشت دامغان با حجم عملیات 3 هزار و 300 متر مربع و برآورد اعتبارات و تسهیلات 12 میلیارد ریال اشاره کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول