اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران خبر داد

فعالیت 61 پایگاه مقاومت بسیج در شرکت ملی گاز ایران

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران از فعالیت 61 پایگاه مقاومت بسیج در شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

فعالیت 61 پایگاه مقاومت بسیج در شرکت ملی گاز ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از جم یدالله رحمانی ‌در جمع تعدادی از فرماندهان و رؤسای پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران در شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: اقدامات فنی و فرهنگی خوبی در پالایشگاه فجر جم صورت گرفته که بی‌شک حاصل همفکری و پشتیبانی نیروهای متعهد و متخصص بسیجی این شرکت با مدیر عامل بوده است.

وی افزود: سرکشی به پایگاه‌های بسیج شرکت‌های تابعه در اولویت کار شرکت ملی گاز است و در این بازدیدها به صورت مجموعه‌ای از نظرات و پیشنهادات کارکنان و بسیجیان استفاده می‌کنیم.

این مسئول افزود: در حال حاضر 61 پایگاه تابعه حوزه شرکت ملی گاز فعالیت دارند و این پایگاه‌ها در شرکت‌های خود منشأ فعالیت‌های گسترده‌ای هستند.

رحمانی بر تقویت برنامه‌های مربوط به پدافند غیرعامل در شرکت‌ها توسط بسیجیان تاکید و تصریح کرد: باید در این زمینه ارتباط میان شرکت‌ها بیشتر شود.

وی با تشریح عملکرد پایگاه بسیج شرکت ملی گاز ایران اذعان داشت: بسترها و کارهای خوبی از طرف مرکز با پایگاه‌های کشور در حال انجام است و در سال آینده این روند ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجرجم نیز گزارشی از وضعیت این پایگاه ارایه داد.

عبدالحسن زمانی گفت: پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم در سال 1370 افتتاح شده و اکنون نزدیک به هزار نفر عضو دارد.

وی افزود: هم‌اکنون اکثر کارکنان رسمی و پیمانکاری پالایشگاه یا عضو پایگاه بوده و یا به عنوان همکار هستند و مشخصات تمامی همکاران عضو بسیج در سیستم جامع به ثبت رسیده است.

فرمانده بسیج پالایشگاه گاز فجر جم یادآور شد: نگاه پایگاه به برنامه‌های ابلاغی و تلاش در راستای ابداع و تنوع‌پذیری در کارهای نو بخشی از برنامه‌های کار ماست.

وی تلاش در راستای ایجاد امید و جرأت دادن به همکاران و ایجاد خلاقیت و ابتکار در راستای مبارزه با تحریم‌ها و دستیابی به ساخت و تولید قطعات مورد نیاز در پالایشگاه در سطح کشور را بخش دیگری از برنامه‌های بسیج دانست.

 

زمانی به تخصصی کردن امور بسیج اشاره و اظهار داشت: تلاش می‌شود حداکثر استفاده را از امکانات موجود در راستای اهداف شرکت داشته باشیم.

 

وی اجرای طرح شجره طیبه صالحین را به عنوان پایه و اساس و زیربنای تربیت عناصر و نیروهای مؤمن، متعهد و متخصص دانست و تصریح کرد: این طرح با انضباط بسیار بالایی در پالایشگاه در حال انجام است.

 

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول