اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران در سیلوانا

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پایگاه مقاومت بسیج خواهران در سیلوانا به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران در سیلوانا

ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت اظهار داشت: 16 بهمن ماه مصادف با پنجمین روز دهه مبارک فجر یک واحد پایگاه مقاومت بسیج خواهران در بخشداری سیلوانا با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی این پایگاه مقاومت بسیج خواهران بخشداری مکان مورد نیاز در اختیار سپاه قرار داده است به طوری که فضایی معنوی با همت بانوان بسیجی و ولایتمدار برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ... در این محل تدارک می‌یابد.

این مسئول به فعالیت بانوان انقلابی و بسیجی در این پایگاه برای جذب زنان و دختران جوان اشاره کرد و گفت: فرمانده پایگاه و اعضای شوراهای آن اعم از فرهنگی، تربیت‌بدنی، آموزشی و .. از نیروهای مردمی انتخاب خواهند شد به طوری که پایگاه بسیج مذکور به طور کامل توسط مردم مدیریت و اداره خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه باید با عنایت به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در روزهای اخیر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات را مورد توجه قرار دهند تا برگزاری باشکوه این آیین سیاسی و اجتماعی موجب وارد آمدن ضربه‌های مهلک بر دشمن شود.

این مسئول بر لزوم برگزیدن اصلح در این انتخابات تأکید کرد و گفت: برای اینکه کشور اسلامی‌‌مان هر روز و هر لحظه به مدینه فاضله مطلوب امام خمینی (ره) نزدیک‌تر شود باید بعد از انجام دادن بحث و بررسی‌های وسیع به انتخاب فردی لایق، متعهد و دلسوز مبادرت شود.

عدلی با بیان اینکه امیدواریم کاندیداهای شکست خورده در سایر سنگرها خدمت کنند گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 عده‌ای به دلیل شکست در انتخابات کشورمان به مدت طولانی دچار آشوب و ناامنی کردند ولی امیدواریم در انتخابات پیش‌رو کاندیداهای پیروز و شکست‌خورده با اطاعت از رهبری در کنار یکیدگر قرار بگیرند و فرصت خدمت کردن در سایر سنگرها را از خود سلب نکند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول