اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج در اسدآباد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج و در دومین روز از این هفته دو پایگاه مقاومت بسیج در روستا موسی آباد و شهر آجین شهرستان اسدآباد افتتاح شد.

افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج در اسدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد شب گذشته در آئین بهره‌برداری از این پایگاه‌ها اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج روستای موسی آباد در زمینی به مساحت 120 متر و زیر بنای 65 متر مربع ساخته شده است.
فیروز محمودی با بیان اینکه پایگاه مقاومت حضرت زینب(س) در روستای موسی آباد دارای 15 حلقه صالحین و ماموریت فرهنگی، اعتقادی و بصیرتی است، افزود: برای ساخت این پایگاه 15 میلیون تومان هزینه شده است.
وی همچنین از افتتاح پایگاه مقاومت شهر آجین همزمان با دیگر پروژه‌ها خبرداد و گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت 240 متر در دو طبقه ساخته شده است.
محمودی اضافه کرد: برای ساخت پایگاه شهر آجین نیز 40 میلیون اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج باید در جامعه اسلامی تقویت شود، اظهار داشت: تقویت بسیج و بسیجی موجب تقویت و پایداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
فرمانده بسیج و سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه با اشاره به جنگ نرم در جامعه تصریح کرد: ترویج روحیه یاس و نا امیدی به جای نشاط اجتماعی و عدم احساس بالندگی از پیشرفت‌های کشور؛ و بی‌تفاوت کردن نسل جوان به مسائل مهم کشور از جمله اهداف دشمن در جنگ نرم است که باید بیش از پیش به این مسائل توجه کنیم.
محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جنگ نرم از ابزارهای رسانه‌ای، فرهنگی و علمی استفاده می‌شود، پوشش آن برای طبقات مختلف بیشتر و متفاوت‌تر است و بسیج می‌تواند در این زمینه تاثیرگزار باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول