اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیالی قدر صورت می‌گیرد

برگزاری همایش خوشنویسی کتابت"ربنا"در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان گفت: همایش خوشنویسی"کتابت‌ ربنا" شب 19 ماه مبارک رمضان در حوزه ‌هنری سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش خوشنویسی کتابت"ربنا"در زاهدان

محسن ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به همت واحد تجسمی حوزه‌هنری استان، هم زمان با برگزاری مراسم عزاداری ضربت‌خوردن مولای متقیان حضرت علی(ع) همایش خوشنویسی"کتابت‌ ربنا" شب 19 ماه مبارک رمضان در محل حوزه‌ هنری استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش بیش از 30  نفر از اساتید و هنرمندان برتر خوشنویس استان آیاتی از کلام‌الله مجید که با "ربنا" آغاز می‌شود را به رشته تحریر در خواهند آورد.

* زندگینامه و رشادت فراموش‌نشدنی شهید مسلم کیخا به رشته تحریر در می‌آید

رئیس حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان گفت: شهید مسلم کیخا، شهید فهمیده استان و قهرمان ملی سرزمین ماست و به یاد و پاسداشت رشادت بزرگ این شهید بزرگوار، حوزه هنری استان با همکاری جمعی از نویسندگان دفتر مقاومت و ادبیات پایداری مشغول گردآوری و تحریر زندگینامه این شهید است.

ذولفقاری از رونمایی اثر استاد صفاکیش از منزل مقام معظم رهبری در ایرانشهر خبر داد و گفت: به همت واحد هنرهای تجسمی‌ حوزه ‌هنری‌ سیستان‌وبلوچستان‌ اثر نقاشی استاد صفاکیش از هنرمندان برجسته نقاشی و خوشنویسی استان رونمایی شد.

وی افزود: اثر فوق تصویری از خانه مقام معظم رهبری در دوران تبعید ایشان در سال 1356 به ایرانشهر به‌ صورت تابلو نقاشی شده است.

تابلوی فوق با تکنیک رنگ روغن و در ابعاد 70×50 کشیده شده است که هم‌اکنون در حوزه‌ هنری‌ استان‌ است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول