اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان صورت گرفت

گشایش نمایشگاه خوشنویسی"امام علی (ع) و نهج‌البلاغه " در نیشابور

خبرگزاری فارس: مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره ارشاد نیشابور گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نمایشگاه خوشنویسی امام علی (ع) و نهج‌البلاغه، در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره ارشاد نیشابور برپا شد.

گشایش نمایشگاه خوشنویسی"امام علی (ع) و نهج‌البلاغه " در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، حمید رضا آتشی اظهار داشت: نیشابور مهد تمدن، فرهنگ و هنر است و در طول تاریخ مردان بزرگی را تقدیم جامعه بشری کرده که آثار و تفکر آنان سبب مانایی و جاودانگی شده است.

مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره ارشاد نیشابور گفت: بر این اساس و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نمایشگاه خوشنویسی "امام علی (ع) و نهج‌البلاغه" در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

وی گفت: در نمایشگاه خوشنویسی "امام علی (ع) و نهج‌البلاغه" 27 اثر برگزیده هنرمند خوشنویس نیشابوری عباس صالح‌آبادی به‌ صورت نستعلیق، شکسته نستعلیق و کتابت در ابعاد 35 در 30 در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آتشی افزود: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی نستعلیق برگرفته از خطبه‌ها و نامه‌های نهج‌البلاغه و اشعار استاد شهریار در وصف حضرت علی (ع) به رشته تحریر درآمده است.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول