اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

برای سایپا احترام زیادی قائل هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: برای استان البرز و باشگاه سایپا احترام زیادی قائل هستم و تیم فوتبال این باشگاه در ایران از جایگاه بالایی برخوردار است.

برای سایپا احترام زیادی قائل هستیم

امید هرندی که تیمش در آخرین دیدار برابر سایپای البرز با قبول نتیجه 2 بر صفر بازنده میدان شده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما می‌دانستیم که سایپا برای برد به میدان می‌آید و به همین دلیل برنامه تمرینی خود را با شیوه‌ای خاص طراحی کردیم.

وی تصریح کرد: در نیمه نخست حریف را در نیمه میدان کنترل کرده و آنها موقعیت چندانی برای حمله بر روی دروازه ما پیدا نکردند.

باید نیمه اول به گل می‌رسیدیم

سرمربی نماینده استان گیلان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: در این نیمه چند موقعیت خوب بر روی دروازه سایپا پیدا کردیم که متاسفانه بازیکنان ما عجله کرده و فرصت‌ها را از دست دادند.

هرندی افزود: داماش در این نیمه بازی بهتری نسبت به حریف به نمایش گذاشت و باید حداقل یک گل به ثمر می‌رساندیم که متاسفانه اینگونه نشد.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم برای رسیدن به گل و کسب پیروزی برنامه داشتیم که متاسفانه گل نخست سایپا شیرازه تیمی‌ ما را بر هم زد.

درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا به عملکرد داور به ویژه بر روی گل نخست سایپا اعتراض دارد؟ گفت: در این صحنه اتفاقاتی در محوطه جریمه روی داد که من درباره آن اظهار نظر نمی‌کنم.

هرندی تاکید کرد: اشتباهات داوری وجود دارد و حتی در المپیک و جام ملت‌های اروپا بهترین داوران جهان اشتباه کردند، لذا ما نباید باخت خود به عملکرد داور ربط داده و به قاضی میدان اعتراض کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت شکست تیمش برابر سایپای البرز را می‌پذیرد، گفت: ما مستحق باخت نبودیم و اگر نتیجه عادلانه رقم می‌خورد، 2 تیم باید با تساوی زمین را ترک می‌کردند.

هرندی بیان داشت: من برای باشگاه سایپای البرز و مدیریت این تیم احترام زیادی قائل هستم و معتقدم که این باشگاه و به ویژه تیم فوتبال سایپا در فوتبال ایران جایگاه بالا و خوبی دارند که نتیجه زحماتی است که در این رشته ورزشی متحمل شده‌اند.

وی در پایان گفت: باخت برابر سایپا را هم قبول کرده و با احترام برای حریف زمین را ترک کردیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول