اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خط و نشان قمی‌ها برای حریفان لیگ برتری

سلیمان فلاح برگ برنده جدید صبا

خبرگزاری فارس: مهاجم خوش‌آتیه تیم فوتبال صبای قم نخستین گل خود در لیگ دوازدهم را برابر پرسپولیس تهران به ثمر رساند تا صبا بیش از پیش توانایی‌های خود در لیگ برتر را به رخ حریفان بکشد.

سلیمان فلاح برگ برنده جدید صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که صبای قم در دیدار هفته چهارم از دور رفت لیگ دوازدهم در ورزشگاه آزادی مقابل 70 هزار هوادار تیم پرسپولیس بازی می‌کرد، میلاد سیلمان فلاح در دقیقه 76 و اکبر صادقی در دقیقه 89 (پنالتی) گل‌های صبای قم را به ثمر رساندند تا ضمن تضمین پیروزی صبای قم، نخستین بار در لیگ دوازدهم برای صبای قم گلزنی کنند.

سلیمان فلاح در فصل گذشته لیگ برتر در هفته چهارم در پیروزی سه بر صفر صبای قم برابر سایپا دو گل زده بود، ضمن اینکه اکبر صادقی ‌هافبک تیم فوتبال صبای قم نیز موفق به گلزنی برابر راه آهن شهر ری در هفته سوم فصل قبل شده بود.

میلاد سلیمان فلاح بازیکن سابق تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان و بازیکن قبلی تیم فوتبال سایپا مهر کرج از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است که در آستانه لیگ یازدهم در قالب دیداری دوستانه مورد توجه عبدالله ویسی قرار گرفت و به صبای قم آمد.

این بازیکن جوان و آینده‌دار که الگوی فوتبالی‌اش کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید است، در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر شروع بسیار خوبی در ترکیب صبای قم داشت و در هفته چهارم دو گل از سه گل صبا را به سایپا زد.

با این حال ویسی سرمربی فصل گذشته صبای قم در ادامه فصل کمتر از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش از ابتدا بهره گرفت و تنها در دقایقی از برخی بازی‌های صبای قم شاهد حضور میلاد سیلمان فلاح در ترکیب صبای قم بودیم تا اینکه این بازیکن آینده‌دار نشان داد می‌تواند یکی از مهره‌های کلیدی تیم صبای قم در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد.

در سوی دیگر اکبر صادقی نیز بازیکنی است که سابقه بازی کردن در تیم فوتبال کاوه تهران را دارد و این بازیکن قصد داشت در آستانه لیگ فصل قبل باشگاه‌های برتر کشور به تیم داماش درود بپیوندد اما با پیشنهاد عبدالله ویسی به تیم صبای قم آمد.

این بازیکن نیز از همان آغاز لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، جایگاه خوبی برای خود در ترکیب اصلی تیم صبای قم دست و پا کرد و توانست در هفته سوم به تیم راه آهن شهر ری نیز گل بزند و یکی از بهترین بازیکنان صبا در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

صادقی که به نظر گل‌محمدی در سه دیدار قبلی صبای قم برابر پیکان، ذوب آهن و ملوان چندان خوب و سرحال بازی نمی‌کرد، در دیدار با پرسپولیس تهران یک بار دیگر آمادگی خود را نشان داد و از روی نقطه پنالتی یکی از دو گل صبا را به ثمر رساند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول