اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان‌وبلوچستان

خانواده‌ شهدا هیچ مشکلی در هزینه‌های درمان ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید سیستان‌وبلوچستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و جانباز در این استان در ارتباط با اسکان خارج از شهرستان و هزینه‌های درمان هیچگونه مشکلی ندارند.

خانواده‌ شهدا هیچ مشکلی در هزینه‌های درمان ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود غلامی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان اظهار داشت: در ارتباط با اشتغال و تحصیل جامعه ایثارگر و خانواده‌های معظم شاهد، هیچگونه محدودیتی نداریم و باید این عزیزان از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

فرماندار سراوان نیز در ادامه این مراسم گفت: جامعه ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

محمداکبر چاکرزهی افزود: آنچه را که ما امروز داریم به برکت خون پاک شهدای عزیزمان است که با جانفشانی خویش کشور را در مقابل بیگانگان بیمه و از بحران‌ها و مشکلات نجات دادند.

وی ادامه داد: اگر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های این عزیزان نبود، سرنوشت کشور قطعاً به نحو دیگری رقم می‌خورد که در حال حاضر ما همه مسئولان و مردم شاکر و قدردان خانواده‌های این عزیزان هستیم.

فرماندار سراوان تصریح کرد: انقلاب ما از همان اوایل با تهدیدات و تحریم‌ها مواجه بوده ولی همه به این نتیجه رسیدند که تهدیدها عملی نیست و ما به خوبی پاسخ همه تهدیدها و تحریم‌ها را داده‌ایم و هم اکنون وظیفه نیروهای انقلابی و تمامی ملت این است که در ارتباط با فرامین مقام معظم رهبری حرکت کنند و در شرایط فعلی باید تلاش کنیم خون پاک شهدا تضییع نشود.

چاکرزهی همچنین در ارتباط با اشتغال فرزندان شاهد، خانواده‌های ایثارگر و جانباز گفت: آمادگی کامل برای رفع مشکلات بیکاری آنان وجود دارد و در این زمینه حوزه کشاورزی با ارائه تسهیلات بانکی و در اختیار قرار دادن آب و زمین در خدمت این عزیزان است.

در پایان جلسه از زحمات محمدرضا قلندرزهی رئیس سابق بنیاد شهید سراوان تقدیر و نادری به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید معارفه شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول