اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پیش‌گیری از سلب آرامش مردم

احداث مراکز درمانی خیریه با آمایش سرزمین انجام شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور پیش‌گیری از سلب آرامش مردم احداث مراکز درمانی خیریه با آمایش سرزمین انجام شود.

احداث مراکز درمانی خیریه با آمایش سرزمین انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در جمع خیّران سلامت اصفهان با بیان اینکه سرانه مراکز درمانی و بهداشتی محاسبه و براساس آن بودجه‌ریزی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این در حالی است که در استان اصفهان به ویژه مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهر اصفهان به بیماران خارج از استان نیز خدمات ارائه می‌دهند که این موضوع در بودجه و سرانه درمانی لحاظ نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرانه درمانی استان اصفهان از استانی هم‌چون ایلام کم‌تر است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در فصل تدوین بودجه این موضوع را پی‌گیری کند، تا اصفهان از این بودجه‌ها خارج و اعتبارات جدایی برای آن در نظر گرفته شود.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار ایجاد سامانه برای نیازمندان اصفهانی و ستاد هماهنگی خیّران اصفهانی شد و تصریح کرد: ایجاد هماهنگی در ارائه سرویس به نیازمندان از سوی خیّران و آمایش سرزمین برای احداث مراکز درمانی خیریه لازم است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بعضی از سرویس‌دهی به نیازمندان از سوی مراکز خیریه به صورت موازی صورت می‌گیرد که ایجاد سامانه می‌توانند از این موازی‌کاری‌ها پیش‌گیری کند.

قربانی با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت پیرامون مراکز درمانی بسیار مهم است تا از سلب آرامش برای مردم در آن منطقه جلوگیری به عمل آید، ادامه داد: برخی از مراکز درمانی به دلیل پر بودن ظرفیت باید جابه‌جا شوند که خیّران اصفهانی در این راستا مساعدت کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول