اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال سایپای البرز:

بازیکنان سایپا زمان کافی برای تجدید قوای جسمانی نداشتند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: بازیکنان سایپا زمان کافی برای تجدید قوای جسمانی نداشتند.

بازیکنان سایپا زمان کافی برای تجدید قوای جسمانی نداشتند

امیر افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار سایپا و فولاد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در فوتبال ایران وجود دارد مربوط به برنامه‌ریزی جدول رقابت‌ها است.

وی افزود: البته به دلیل تعداد تیم‌های حاضر در لیگ و همچنین شرایط جغرافیایی مناطق مختلف کشور، این مشکل اجتناب‌ناپذیر است و با وجود تلاش برنامه‌ریزان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توان آن را به طور کامل برطرف کرد.

مربی نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: به هر حال این مشکل موجب شده است که برخی از بازی‌ها در گرم‌ترین فصل سال یعنی تابستان در استان‌های گرمسیر مانند خوزستان برگزار شود.

افتخاری با بیان اینکه روز سه‌شنبه این هفته سایپا باید میهمان فولاد خوزستان در شهر اهواز باشد، گفت: مهم‌ترین دغدغه ما برای این دیدار گرمای هوا در خوزستان است و باید در کنار مسائل فنی و تاکتیکی، با این معضل نیز بجنگیم.

*زمان کافی برای تجدید قوا نداریم

وی افزود: این مشکل زمانی افزایش می‌یابد که بدانیم فاصله بازی سایپا با استقلال تا زمان حضور در برابر فولاد تنها 5 روز بوده و هر دو دیدار را نیز ما مهمان بودیم و باید خارج از استان البرز به میدان برویم.

افتخاری گفت: بنابراین زمان کافی برای تجدید قوا نداشتیم و این امر نیز در دیدار برابر حریف خوزستانی برای کادر فنی دغدغه‌ ایجاد کرده است.

*برای پیروزی به اهواز می‌رویم

وی ادامه داد: با وجود این مسائل نقاط قوت بسیاری نسبت به حریف داشتیم و با استفاده از بازیکنان جوان و باانگیزه توانایی شکست دادن فولاد در خانه خود را داریم.

مربی سایپای البرز افزود: بازیکنان سایپا هفته گذشته برابر استقلال تهران یک پیروزی ارزشمند را کسب کردند و با انگیزه بیشتری در مقابل فولاد حاضر خواهند شد.

افتخاری تاکید کرد: در این دیدار نیز همچون 2 بازی نخست لیگ برتر ضمن استفاده از بازیکنان جوان با شیوه‌های تهاجمی به میدان رفته و امیدوار به کسب پیروزی هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شناختی که از نقاط ضعف و قوت فولاد خوزستان داریم و تغییرات زیادی که این تیم در ترکیب خود داشته است، با شیوه‌ای خاص مقابل آنها حاضر شده و برای رسیدن به 3 امتیاز تلاش خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول