اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز بیان داشت:

مقابل داماش از نتیجه راضی هستم اما از عملکرد بازیکنانم نه

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: از نتیجه کسب شده مقابل داماش راضی هستم، اما به عملکرد بازیکنان خود انتقادهایی وارد است.

مقابل داماش از نتیجه راضی هستم اما از عملکرد بازیکنانم نه

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار تیمش برابر داماش گیلان گفت: هدف ما در این دیدار کسب پیروزی در نخستین بازی خانگی بود که خوشبختانه محقق شد.

وی تصریح کرد: ما نقاط ضعف داماش را می‌دانستیم و برای آن نیز برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما در نیمه نخست بازیکنان سایپا نتوانستند وظائف خود را به درستی در زمین پیدا کنند.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی افزود: با تغییراتی که در نیمه دوم انجام دادیم، خوشبختانه توانستیم بر بازی تسلط پیدا کرده و توانایی سایپا را بر حریف دیکته کنیم.

تقوی ادامه داد: با  انجام این تغییرات خوشبختانه شرایط بازی تغییر کرد و در نهایت با 2 گل توانستیم داماش گیلان که از جمله تیم‌های خوب و برتر لیگ است را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: بنابراین من به عنوان سرمربی سایپای البرز از نتیجه بازی رضایت دارم، اما از عملکرد بازیکنانم به ویژه در نیمه اول راضی نیستم.

از امروز باید به فکر سپاهان باشیم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی با داماش تمام شد و ما باید به فکر دیدار بعدی باشیم.

تقوی گفت: سپاهان امسال نیز نشان داد که جزو بهترین‌ تیم‌های لیگ بوده و برای کسب قهرمانی می‌جنگد.

وی در پایان گفت: بازی سختی برابر این تیم اصفهانی داریم، اما با برنامه تهاجمی در میدان حاضر شده و به دنبال کسب تساوی نخواهیم بود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول